Ik wil daar ooit nog eens zo graag heen! Nieuw Zeeland lijkt mij sowieso erg gaaf!
Mooie foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Narnia ken ik wel maar ik herkende dit niet. Niet zo’n enorme fan dus denk ik.
Heb je ook nog LOTR of Hobbit landschappen? Die herken ik vast wel.
Wranglerbutt schreef:Cathedral CoveIk ben er in 2018 geweest - toen was het wel een stuk drukker!
![]()
Toevallig is een plaatje van Cathedral Cove ook de (standaard) achtergrond van mijn werklaptop
Olle schreef:ohh wat heerlijk ziet dit eruit!
Ik ben niet eens meer lichtelijk jaloers...![]()
Ga je nog verder doorreizen of moeten jullie weer terug?
riannhuh schreef:Wauw Lieneke, ontzettend gaaf dat je naar NZ vertrokken bent! En wat een fantastische plaatjes![]()
(Ik ken je nog van wedstrijden en knhs kamp)
Als het aan mijn wederhelft gelegen had, hadden wij daar inmiddels ook gewoond, maar ik vind NL toch ook wel fijn hahawij zijn vlak voor alles plat kwam te liggen door corona weer teruggekomen van de 2e keer NZ (1e keer was 5 jaar daarvoor).
Het viel ons wel op dat het in 5 jaar tijd veeeel drukker geworden is met toeristen. Dat zal nu in deze coronaperiode wel helemaal anders zijn.
Heel veel geluk daar en succes met je eigen onderneming, ik blijf je volgen!
culaccino schreef:MooiDe ene dag chique in gala, de volgende ochtend brak tussen de koeien. Mooi Teletubbielandschap!
Heftig voor die mensen uit Napier, maar fijn dat de regen voor jullie wel gunstig is geweest.
Suzanne F. schreef:Zijn dat Dexter koetjes?
Suzanne F. schreef:Oh ze leken op Dexters. Angus staat bekend om het lekkere vlees toch?
Sneu altijd als er iets misgaat met de kalfjes.