Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zit je richting het Frans talige gebied? Aangezien je zo te lezen wel een woordje Frans spreekt 
.
.
ben zo benieuwd als het straks echt goed wit is en de rivier is dichtgevroren.
. Net liep ik buiten en had ik nog de schaduw van mij op de sneeuw omdat de maan zo enthousiast schijnt
dan heb ik ook geen hoofdlampje nodig. Had van de zomer ook niet zo'n last van het niet donker worden, komt omdat ik altijd wel kan slapen denk ik
. Wel heel apart om om 0:00 terug te komen van een 'nacht' rit en het dan gewoon nog klaar lichte dag lijkt te zijn xD. Je moet echt op je horloge kijken om te zien of het bedtijd is.

.
Dat is idd Flo
.
. 

. Foto's maken met deze temperaturen valt ook niet mee, m'n batterijen lopen zo snel terug, telkens een in m'n zak dichtbij m'n lijf dragen en de andere in de camera en dan hopen dat het goed komt xD. Kasmir schreef:Gerlindie: Haha het helpt denk ik dat hier heel lang sneeuw ligt dus ze niet echt in de modder rollen, dat gecombineerd met een beetje photoshop doet een hoop.
Pandora2: Vond 'm ook echt schattig alhoewel Solfari vooral beetje aan het klooien wasDat is idd Flo
.
Safiera: Leuk join the club.
Nog een fotootje van vandaag dan?
[ [url=m/v0njdL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was vandaag -20 en kouder, dat heb ik wel echt gevoeld tijdens het trainingsrondje brrr! Had mezelf ook nog niet echt warm genoeg aangekleed omdat ik dacht dat het wat warmer zou worden over de dag maar het is nu nog steeds -21 dus valt tegen. Foto's maken met deze temperaturen valt ook niet mee, m'n batterijen lopen zo snel terug, telkens een in m'n zak dichtbij m'n lijf dragen en de andere in de camera en dan hopen dat het goed komt xD.

.
. Vorig jaar ben ik daar in de buurt op vakantie geweest, fantastisch! Wat een land, natuur en ruimte. Mijn man is gelijk op Zweedse les gegaan en nu gaan we over 2 weken naar Kijken hoe het bevalt in de winter met de korte dagen. Hij wil graag emigreren, ik twijfel. Maar als ik je foto’s zie....