Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar wellicht heb je natuurlijk een betere reden om het wel te boeken en kan iemand hier je daar mee helpen!
maar hoop stiekem een baan te vinden waar ik met enige regelmatig kan reizen. Ook ben ik voorzichtig een reis naar Namibië aan het plannen. Het liefst zou ik daar een maand werken, en als 't even kan met paarden!
Iriscope schreef:Met reisbureau's kan ik je niet helpen, maar je kunt Namibie echt prima zelf plannen, meer vrijheid en veel geld besparenMaar wellicht heb je natuurlijk een betere reden om het wel te boeken en kan iemand hier je daar mee helpen!

We gaan via een groepsrondreis, want eerste keer Afrika + eerste vakantie samen. Ik laat niets aan het toeval over. En als we elkaar zat zijn heb je in ieder geval nog de groep

super reis gehad!!!
. poes schreef:Sakura: wij misschien... als je meer info hebt? Wij zijn niet ervaren in off road
) Het gaat om een 4/5 dagen echt in de wildernis. Route en plekken laten we plannen en ik kreeg mee dat de kampeerplekken zo groot zijn, dat er makkelijk nog wel vijf bij passen 

kunnen we anders eens appen?
zeker niet goedkoop. Vond de lodges ook prima. Enkele keer de luxe optie moeten pakken en dat waren prachtige plekken. Denk dat we nu liever combi kamperen/lodge zouden doen. Zeker bij die lodges hang je dan altijd vast aan een buffet wat wij best duur vonden.