BC is goed te doen in Canada! Op Salt Spring Island sneeuwt het bijvoorbeeld nog minder vaak dan in Nederland, zeg maar bijna nooit.
Qua kosten, BC is ook onder de Canadezen het populairste stuk van Canada. Een woning in Vancouver schijnt ongeveer even duur te zijn als New York City...
Sinds 1997 ben ik verliefd geworden op Zwitserland. Rust, ruimte en natuur. Niet overal, waar wij zaten wel.
Wie weet. Als zoon klaar is met zijn studie. Mijn man werkt bij een groot bedrijf met vestigingen in onder andere Zwitserland.
Gucci_
Geplaatst: 27-03-18 23:33
Ik eigenlijk ook nog steeds Amerika of misschien Australië (mooi land, maar nog een stuk verder weg). Amerika, omdat ik mij daar thuisvoel, vriendelijke bevolking, de natuur. De sfeer is er veel anders, doet mij aan vroeger denken, weet niet hoe ik het moet uitleggen... Maar door de liefde voor een Nederlander waarvan ik eigenlijk niet weet wat hij wil, ben ik hier nog steeds, it's complicated En m'n paarden, maar die wil ik op dan duur dan wel laten overvliegen mocht het toch gebeuren. Daar een stal beginnen, maar ik heb geen idee hoe dat dan allemaal gaat, ken de markt daar niet enz.
Fitzroy
Geplaatst: 28-03-18 06:57
Amerika kom je ook niet zomaar in. GC lottery winnen zolang deze nog bestaat, een Amerikaan trouwen of meer dan 500.000 investeren en Amerikanen in dienst nemen. Succes
Ik reageerde op Gucci, waarbij het bij haar post lijkt alsof ze alleen nog niet in de USA zit vanwege een mogelijke liefde in Nl.
Gucci_
Geplaatst: 28-03-18 15:10
Als je een onderneming daar start wel toch? Ik heb al een poos contact met iemand die manager is op een stal en op mijn advertentie gereageerd had om daar te komen werken. Die komt uit Engeland, maar is dus gewoon in dienst van een Amerikaanse werkgever.
maximuss
Geplaatst: 29-03-18 21:10
Fitzroy schreef:
Ik reageerde op Gucci, waarbij het bij haar post lijkt alsof ze alleen nog niet in de USA zit vanwege een mogelijke liefde in Nl.
Gucci staat natuurlijk ook niet direct "bekend" om haar realiteitszin...
Gucci_
Geplaatst: 29-03-18 22:20
maximuss schreef:
Fitzroy schreef:
Gucci staat natuurlijk ook niet direct "bekend" om haar realiteitszin...
Ik ben net begonnen met het emigratie proces, naar de VS.
Donut shops zijn er 24/7 open dus ik voel me er wel thuis.
Was jij dat niet die in Canada getrouwd was?
nenahdm
Geplaatst: 30-03-18 20:10
Anthea schreef:
K1! Ik ga alvast TLC bellen
Yess! ben benieuwd hoelang het gaat duren voor jou.. ik heb mijn I-130 aangevraagd ondertussen een jaar geleden en heb nog steeds niets gehoord. Echt vreselijk, normaal duurt dat maar 6 maand
AbbyBlues
Geplaatst: 30-03-18 20:35
Anthea schreef:
Ik ben net begonnen met het emigratie proces, naar de VS.
Donut shops zijn er 24/7 open dus ik voel me er wel thuis.
Whoohooo!! Wij vanaf 22 december!!! Welke datum ben jij? Wacht ik ga je ff pben