Ik was sowieso van plan om ondergoed en tandenborstel en tandpasta in m’n handbagage te doen mochten we de aansluitende vlucht missen of de koffers kwijt raken of weet ik veel
Tandpasta enkel kleine verpakking, minder dan 100 ml en bij je andere vloeistoffen.
Blazee
Geplaatst: 22-07-18 17:50
Fitzroy schreef:
Spannend, Stef. Ik ben heel benieuwd hoe jij het gaat ervaren. wij zijn inmiddels van Sri Lanka afgestapt, toch vanwege het hoge bedelgehalte
Wij vonden het juist reuze meevallen. Mensen waren heel eerlijk en we hebben 1 bedelend jongetje van een jaar of 16 gezien. That’s it.
Fitzroy
Geplaatst: 22-07-18 18:12
Even voor de duidelijkheid: misschien is bedelen niet het juiste woord. Ik bedoel dat mensen overal geld voor willen hebben. Ook al wil je hun diensten niet gebruiken. Dat is wat ik las, wat ook in mijn topic gezegd werd en hoe mijn familie het ervaren heeft.
Yonker
Geplaatst: 22-07-18 19:32
Tja dat moet je lekker in Europa blijven Of iig niet naar Azie gaan..... Jij hebt in vergelijking met hun super veel geld, en als ze dan hun koffer voor jou sjouwen dan "verwachten" ze idd een fooi, maar goed ze zijn al blij met omgerekend 50 cent. Dus zorg gewoon dat je altijd wat geld bij hebt voor fooi TS Imo vind ik fooi geven sowieso altijd wel zo netjes. Veel plezier in ieder geval
Maar bijv in een hotel.. aan wie geef ik dat dan? Aan de receptie als we weg gaan? Of leg ik het op de kamer? Hoe werkt dat als je verder dus niet afrekent?
Klopt. Advies vanuit de organisatie was, afhankelijk hoe tevreden je bent, ongeveer €7,50 pd. Daarnaast het advies gekregen om, als we op ins verzoek van de route afwijken zijn lunch te betalen (omdat hij lang de route overal vaste plaatsen heeft om te eten via de organisatie, wat hem niks kost)
Ik zou even je airline vragen. Ik zag op internet dat het zou mogen maar..het zou je maar gebeuren dat het dus niet mag en dat je dan moet bijbetalen is zonde van je geld
poes
Geplaatst: 25-07-18 21:38
Ook niet erg aardig naar het personeel. En je moet er elke keer mee sleuren e.
max wat je in mag checken is 32kg. Er is een max gesteld voor degene die de koffers laden. Wel logisch ook, die moeten een beetje om hun lijf denken. Dat werk is al zwaar genoeg. Zeker met deze hitte. Maar 30kg pp is veel hoor. Je moet er ook mee zeulen op vakantie