Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik heb een aantal kaartjes liggen, gekregen via PR maar als er iets is wat ik verschrikkelijk vind dan is het wel de huishoudbeurs. Ik voel me niet zo thuis tussen de vechtende menigte die elkaars pruik eraf trekken voor een gratis bitterbal.
Mochten er liefhebbers zijn, de mogen gratis weg. In mijn omgeving wil niemand dood gevonden worden op die beurs.
Edit: de kaartjes staan elders ook op internet dus weg=weg. Het gaat om 6 tickets.
Tazzey schreef:Ik heb een aantal kaartjes liggen, gekregen via PR maar als er iets is wat ik verschrikkelijk vind dan is het wel de huishoudbeurs. Ik voel me niet zo thuis tussen de vechtende menigte die elkaars pruik eraf trekken voor een gratis bitterbal.
Mochten er liefhebbers zijn, de mogen gratis weg. In mijn omgeving wil niemand dood gevonden worden op die beurs.
Edit: de kaartjes staan elders ook op internet dus weg=weg. Het gaat om 6 tickets.
Eliana schreef:Ik ga vanwege de griep niet naar de hhb. Heb 2 kaartjes, heb er zelf 10€ ps voor betaald, maar mogen voor minder weg, bij interesse stuur een pb
Iloveiswan schreef:elke dag is er een ander assortiment.
Vandaag kon je kiezen uit geloof ik 8 of 9 producten en dan betaal je 5 euro en kreeg je vandaag 100% cashback.
Producten:
Thee
Ontbijtgranen
Rooibos icetea ?
Anti geur spray voor dieren in huis
Snickers
Marrokaans stoom iets
amandel melk
Ehm weet verder even niet zo goede meer. Maar je mocht ook 5 keer snickers als je dat dus wou.
Alwiene schreef:_kimm schreef:Was eigenlijk van plan om dit jaar niet te gaan maar misschien dat ik nog een avondje meepak. Net de app gedownload maar snap niet zo veel van het kras spel. Kun je dat alleen op een bepaalde tijd doen?
Het kras spel is al afgelopen, dat was voor zover nu bekend alleen in aanloop naar de opening toe, sorry![]()
Ik ga altijd VROEG omdat ik persé onder de RAI wil parkeren zodat ik tussendoor spullen kan lozen, dus heb helaas geen idee over elders parkeren.
Ik ben inmiddels geholpen aan een plattegrond!!
Iloveiswan schreef:elke dag is er een ander assortiment.
Vandaag kon je kiezen uit geloof ik 8 of 9 producten en dan betaal je 5 euro en kreeg je vandaag 100% cashback.
Producten:
Thee
Ontbijtgranen
Rooibos icetea ?
Anti geur spray voor dieren in huis
Snickers
Marrokaans stoom iets
amandel melk
Ehm weet verder even niet zo goede meer. Maar je mocht ook 5 keer snickers als je dat dus wou.