Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vibabu schreef:Wat ik niet helemaal begrijp is dat het marineschip niet kan aanleggen omdat de kade stuk is, het vliegveld stuk is waardoor er geen vliegtuigen kunnen landen maar dat er wel een heli overvliegt om de schade op te nemen. Waarom zetten ze die heli niet in om mensen/goederen van het marineschip op het eiland te krijgen?
Destination schreef:Wat verschrikkelijk... hopelijk horen we snel wat van ze, maar zal wel niet.vibabu schreef:Wat ik niet helemaal begrijp is dat het marineschip niet kan aanleggen omdat de kade stuk is, het vliegveld stuk is waardoor er geen vliegtuigen kunnen landen maar dat er wel een heli overvliegt om de schade op te nemen. Waarom zetten ze die heli niet in om mensen/goederen van het marineschip op het eiland te krijgen?
Hangt heel erg af van de heli. Als het gaat om mensen/goederen vervoeren heb je een veel grotere heli nodig dan wanneer je de schade gaat opnemen
Emmaa_ schreef:Pandora2 schreef:Hoorde net dat Californië als volgende aan de beurt is...![]()
Wonen ook bokkers als ik mij niet vergis.
Sterkte ook aan iedereen daar.
Californië is geen orkaangebied en er is ook geen orkaan onderweg naartoe, ik denk dat je Florida bedoelt?
Azmay schreef:_Reneee schreef:Ik hoorde op de radio inderdaad dat 90% van Barbuda gewoon verdwenen is. Ik denk dat het voor TS niet de ideale tijd gaat zijn om een stage te lopen in ieder geval. Hopelijk is ze ok...
Of juist helpen op bouwen, lijkt me ook heel nuttig.
Het lijkt me heel eng, hoop dat we snel iets horen
tamary schreef:Dat is nu inderdaad haar laatste zorg, maar haar opleiding kan wel gaan zeuren dat de stage niet gedaan is en dus extra jaar lesgeld/geen diploma. Kan nog een lastig verhaal worden.
aMomentLT schreef:tamary schreef:Dat is nu inderdaad haar laatste zorg, maar haar opleiding kan wel gaan zeuren dat de stage niet gedaan is en dus extra jaar lesgeld/geen diploma. Kan nog een lastig verhaal worden.
Het is wel zo.. maar vind t wel zwaar respectloos.. scholen praten er over alsof je er zelf om gevraagd hebt!
Hopelijk word het wel "redelijk" voor ts opgelost..
Maar eerst hopen dat ze er goed uit komt.. zit echt flink in spanning hier om..
tamary schreef:Destination schreef:Hangt heel erg af van de heli. Als het gaat om mensen/goederen vervoeren heb je een veel grotere heli nodig dan wanneer je de schade gaat opnemen
Veel heli's kan je ook spullen onder hangen, hoef je ook niet te landen om goederen te droppen.