@Marion: ik stond ook met knikkende knietjes hoor! Was een heel lief Chineesje die me hielp eraf komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Haha, dat piepkleine stukje kunstgras op de boot voor de honden .... Ik had een heel veld in mijn gedachten ...
Enne, nu ik jullie auto heb gezien, waar precies had ik moeten zitten dan ? Want ik zie geen enkel stukje vrij meer in die auto hoor
Sharani schreef:Net je stukje over de boot gelezen en bekeken, maar leuk geschreven! En idd dat gras met die paal, mijn honden zouden daar ook niet op intrappen.
Yv_ schreef:Goeie reis yvje86! En natuurlijk heeeeel veel plezier!
Wij zijn net terug van Kjeragbolten. Was echt allerjezus vet![]()
, eigenlijk geen woordrnvoor. Dat moment dat je eindelijk op die kei staat/zit, dat gevoel.. wow wow wow
![]()
.
Eventjes bewijs hoor:
[ [url=m/GGJxbo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marion_ schreef:Ik kwam deze tegen op instagram. Er is ook een filmpje van, dus geen Photoshop. Het filmpje durfde ik eigenlijk niet eens te kijken
https://www.instagram.com/p/BYa1Fu9HCae/
Quir schreef:Hoe gaat de reis tot nu toe? Ik hoop dat jullie wat beter weer hebben, want hier is het waardeloos pff. Komende 10 dagen voorspellen ze ook nog erg slecht weer met veel regen. Wel steeds hoge kansen op noorderlicht!! Dus zou leuk zijn als je dat nog gaat kunnen zien.![]()
Je zou er de app voor kunnen downloaden, die geeft een melding als de KP index hoog genoeg is (grens waar je m zelf op instelt, hoe noordelijker hoe groter de kans bij een lagere KP).