Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guess_NH

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:39

Pasta, een blikje drinken (gin+grapefruit), sultana, pickwick ice tea, de rest ben ik vergeten :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:42

Ik had best for your friend een berichtje gedaan dat ik hun beursaanbieding gespot had maar het jammer vond omdat ik gehoopt had kleine kuipjes te scoren en hun aanbieding inclusief snacks was waar ik nog zat van heb. En ze hebben terug gereageerd dat ik dat zeker even aan moet geven bij de stand omdat ze flexibel zijn!! Dus ik ben heel benieuwd.

En Naturo honden/kattenvoer staat er ook en geven op Facebook aan dat je een gratis product bij ze op kan halen dus dat ga ik ook zeker even doen.

Ik mis helaas wel Biofood, had daar vorig jaar een leuke aanbieding met voer en had dat nu graag weer meegenomen.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:16

MoSt81 schreef:
_kimm schreef:
Heeft iemand de goodiebag gekocht? Ik ben benieuwd wat er in zit

Op scoupy.com staat een afbeelding van de tas + inhoud maar weet niet of dat klopt met wat er echt in zit.

Bedankt voor de tip. Ik ga gelijk even kijken.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:11

Alwiene schreef:
Ik had best for your friend een berichtje gedaan dat ik hun beursaanbieding gespot had maar het jammer vond omdat ik gehoopt had kleine kuipjes te scoren en hun aanbieding inclusief snacks was waar ik nog zat van heb. En ze hebben terug gereageerd dat ik dat zeker even aan moet geven bij de stand omdat ze flexibel zijn!! Dus ik ben heel benieuwd.

En Naturo honden/kattenvoer staat er ook en geven op Facebook aan dat je een gratis product bij ze op kan halen dus dat ga ik ook zeker even doen.

Ik mis helaas wel Biofood, had daar vorig jaar een leuke aanbieding met voer en had dat nu graag weer meegenomen.

Hey wat grappig om ons merk voorbij te zien komen. Ik volgde dit topic al een beetje omdat ik zelf twee dagen er ben en ook op zoek ben naar leuke aanbiedingen.
Ik stond gisteren achter de balie van Best for your Friend :D en bij sommige klanten verkopen we inderdaad de kuipjes apart, als bijv de hond slecht kan kauwen. Maar mijn collega's staan er niet om zoveel mogelijk te verkopen maar vooral om het merk bekend te maken. dus groot inslaan zal niet lukken ;)

Ik ben zelf goed geslaagd bij Blond Amsterdam. Helaas niet verder gekomen dan dat. Wel 's avonds na sluitingstijd naar het optreden van O'G3ne geweest!

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:14

Zijn de aanbiedingen van blond een beetje leuk? Daar wil ik ook zeker even kijken.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:17

Alles wat ze hebben kun je met korting kopen. Dingen van 9 euro naar 6,van 7 naar 5 etc. Maar ook wat grote dingen van 40 naar 30/20. Zie deze Facebook post

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:19

Is wel snel uitverkocht , sommigen al uitverkocht

Ik heb mijn puzzel gescoord :D , wel gewone prijs maar moest hem hebben :D ( nieuwe jan van haasteren het ballonfestival geïnspireerd door mijn dorp zijn evenement en waar ik vrijwilligers werk (nog) doe elke zomer :P

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:24

Helaas kan ik die Facebook post niet zien. Maar dan zien ik het donderdag wel. Korting is altijd goed. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:33

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:37

Het schijnt dat ze iedere dag opnieuw aanvullen maar je moet er wel vroeg bij wezen.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:49

Rebecca schreef:

Deze link kan ik wel openen. Bedankt! Jammergenoeg geen delfts blond maar zitten wel leuke dingen bij. Denk dat ik per ongeluk wel wat koop daar. :D

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:58

Ik ben vandaag geweest, het was gezellig druk.
Niet veel gekocht op wat leervet en wat etenswaar na.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:04

ik ga donderdag heb er zin in:)
denk dat mijn vriend mij verplicht om blond over te slaan. het volgende wat ik koop gaat van het balkon af :(
(over 4 weken de sleutel van ons huis) hoop hier nog wat van te scorenm

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:04

MissCharlie schreef:
Alwiene schreef:

Hey wat grappig om ons merk voorbij te zien komen. Ik volgde dit topic al een beetje omdat ik zelf twee dagen er ben en ook op zoek ben naar leuke aanbiedingen.
Ik stond gisteren achter de balie van Best for your Friend :D en bij sommige klanten verkopen we inderdaad de kuipjes apart, als bijv de hond slecht kan kauwen. Maar mijn collega's staan er niet om zoveel mogelijk te verkopen maar vooral om het merk bekend te maken. dus groot inslaan zal niet lukken ;)

Ik ben zelf goed geslaagd bij Blond Amsterdam. Helaas niet verder gekomen dan dat. Wel 's avonds na sluitingstijd naar het optreden van O'G3ne geweest!

Het bericht op Facebook was in ieder geval erg positief. En ik weet niet wat jij groot inslaan noemt. Heb ooit op de libelle zomerweek ook in kunnen slaan maar dat was denk ik Renske en geen bfyf. Maar in gebruik het alleen onderweg en op vakantie dus ga wel gewoon kijken wat er mogelijk is. Renske staat er ook, ik heb geen voorkeur en mijn hond ook niet. En mocht Naturo goed lijken vind ik dat ook prima dus kan alle kanten op :)

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:28

Alwiene schreef:
Het bericht op Facebook was in ieder geval erg positief. En ik weet niet wat jij groot inslaan noemt. Heb ooit op de libelle zomerweek ook in kunnen slaan maar dat was denk ik Renske en geen bfyf. Maar in gebruik het alleen onderweg en op vakantie dus ga wel gewoon kijken wat er mogelijk is. Renske staat er ook, ik heb geen voorkeur en mijn hond ook niet. En mocht Naturo goed lijken vind ik dat ook prima dus kan alle kanten op :)

Ah oké. Daar is inderdaad vast wel iets voor mogelijk. Vragen staat vrij natuurlijk! Maar we hebben wel eens mensen gehad die gelijk voor zes maanden willen inslaan. Snap ik best, als het nu met 50% korting gekocht kan worden. :j Maar we staan er vooral voor de mensen die het merk nog niet kennen en eens willen proberen.

Naturo geeft alleen 1 sample weg (bakje 100gr) en Renske verkoopt setjes met een bakje natvoer, een zakje brokjes en wat snoepjes en een trommeltje. Setjes kosten 10 of 15 euro. Mijn moeder kwam thuis met een tasje van hun,zag er leuk uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:49

Afbeelding

Zo thuis , buit van vandaag :P

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:51

dat valt best mee!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:52

Vond ik ook :j , 70 euro maar uitgegeven :)

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:59

best veel nog voor wat te zien is :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:01

Puzzel en pan waren wat duurder :P , maar ook nog eten betaald (kost ook de hoofprijs) dan heb je nog 40 euro over :)

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-17 20:04

Leuke dag gehad dus Rebecca?
Wat moeten we volgens jou echt zien en wat kunnen we overslaan?!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:18

Rebecca schreef:
[ [url=m/vYHZvj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke spullen!

Was de palmolive ook in de aanbieding? Ben wel benieuwd hoeveel het daar koste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:26

roosjenat schreef:
[naam] schreef:
[ [url=m/vYHZvj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke spullen!

Was de palmolive ook in de aanbieding? Ben wel benieuwd hoeveel het daar koste.

2 voor 3 euro , maar het is chocolade vla geur ik moest hem hebben :')

Hmm must sees , er is een stand met bakken vol spul voor 1 euro . Make up en handzeep etc , bij shop til you drop weet de preciese naam even niet , ben niet van de make-up maar heb een nieuwe haarborstel voor een euro meegenomen :P

Voor de rai staat of stond napoleon met een gratis zak napoleon

En verder Hmm , goedkopere patat in de hal waar Prins ook staat (nog duur voor een portie maar verder in de rai nog erger onbetaalbaar)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:30

2 voor 3 euro is dus geen aanbieding _O- die sla ik over.

ene puzzel *\o/*

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:33

Rebecca :

Thanks!. Ik hoop wat te scoren. Ik heb zelf nu de chocola en perzik ofso maar ze zijn zo fijn haha.

Welke is de groene is die nieuw of heb ik iets gemist haha :p