Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Ik had best for your friend een berichtje gedaan dat ik hun beursaanbieding gespot had maar het jammer vond omdat ik gehoopt had kleine kuipjes te scoren en hun aanbieding inclusief snacks was waar ik nog zat van heb. En ze hebben terug gereageerd dat ik dat zeker even aan moet geven bij de stand omdat ze flexibel zijn!! Dus ik ben heel benieuwd.
En Naturo honden/kattenvoer staat er ook en geven op Facebook aan dat je een gratis product bij ze op kan halen dus dat ga ik ook zeker even doen.
Ik mis helaas wel Biofood, had daar vorig jaar een leuke aanbieding met voer en had dat nu graag weer meegenomen.
MissCharlie schreef:Alwiene schreef:Ik had best for your friend een berichtje gedaan dat ik hun beursaanbieding gespot had maar het jammer vond omdat ik gehoopt had kleine kuipjes te scoren en hun aanbieding inclusief snacks was waar ik nog zat van heb. En ze hebben terug gereageerd dat ik dat zeker even aan moet geven bij de stand omdat ze flexibel zijn!! Dus ik ben heel benieuwd.
En Naturo honden/kattenvoer staat er ook en geven op Facebook aan dat je een gratis product bij ze op kan halen dus dat ga ik ook zeker even doen.
Ik mis helaas wel Biofood, had daar vorig jaar een leuke aanbieding met voer en had dat nu graag weer meegenomen.
Hey wat grappig om ons merk voorbij te zien komen. Ik volgde dit topic al een beetje omdat ik zelf twee dagen er ben en ook op zoek ben naar leuke aanbiedingen.
Ik stond gisteren achter de balie van Best for your Frienden bij sommige klanten verkopen we inderdaad de kuipjes apart, als bijv de hond slecht kan kauwen. Maar mijn collega's staan er niet om zoveel mogelijk te verkopen maar vooral om het merk bekend te maken. dus groot inslaan zal niet lukken
![]()
Ik ben zelf goed geslaagd bij Blond Amsterdam. Helaas niet verder gekomen dan dat. Wel 's avonds na sluitingstijd naar het optreden van O'G3ne geweest!
Alwiene schreef:Het bericht op Facebook was in ieder geval erg positief. En ik weet niet wat jij groot inslaan noemt. Heb ooit op de libelle zomerweek ook in kunnen slaan maar dat was denk ik Renske en geen bfyf. Maar in gebruik het alleen onderweg en op vakantie dus ga wel gewoon kijken wat er mogelijk is. Renske staat er ook, ik heb geen voorkeur en mijn hond ook niet. En mocht Naturo goed lijken vind ik dat ook prima dus kan alle kanten op
roosjenat schreef:[naam] schreef:[ [url=m/vYHZvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo thuis , buit van vandaag
Leuke spullen!
Was de palmolive ook in de aanbieding? Ben wel benieuwd hoeveel het daar koste.