gribaldi schreef:En waarom zou de halve ZC weten dat je jarig bent dan?
Ken m'n zus en vriendje langer dan vandaag, dus er komt denk ik wel iets van een shirt ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:gribaldi schreef:En waarom zou de halve ZC weten dat je jarig bent dan?
Ken m'n zus en vriendje langer dan vandaag, dus er komt denk ik wel iets van een shirt ofzo.
desi92 schreef:gribaldi schreef:Ik zou zeggen neem zo'n klein tentje mee of zorg dat je bij die gozer in de tent kan slapen![]()
Niet te moeilijk denken
Ghehe heeel goed, denken in oplossingen en niet in problemen.
Ik heb me ook weer opgegeven voor weekje werken. Eerst maar even afwachten of ik vrij krijg bij mn andere werk
desi92 schreef:tofferuiter schreef:
Ghehe heeel goed, denken in oplossingen en niet in problemen.
Ik heb me ook weer opgegeven voor weekje werken. Eerst maar even afwachten of ik vrij krijg bij mn andere werk
Leukk! wat voor functie?
Yltje schreef:UltimOo schreef:Heel de zwarte cross loopt met shirts met gekke teksten.. valt niet eens meer op haha
Haha precies! Ik let echt niet meer op waar iedereen in rondloopt
Ik liep wel een end uit de buurt toen mijn groep rondliep in hun nonnenpakken haha
Daantjuh88 schreef:Hier zitten allemaal doorgewinterde zwarte crossers volgens mij! Ik sta nu voor het 4e jaar achter elkaar met de vereniging achter de bar. Afgelopen jaren telkens aan de eikendijk gestaan, wat betekende dat we op het hoofdterrein stonden. Nu sta ik ingedeeld op de bosbar en ik heb geen idee waar dat is. Weet iemand dat?? Is dat op de crossbaan?
gribaldi schreef:Daantjuh88 schreef:Hier zitten allemaal doorgewinterde zwarte crossers volgens mij! Ik sta nu voor het 4e jaar achter elkaar met de vereniging achter de bar. Afgelopen jaren telkens aan de eikendijk gestaan, wat betekende dat we op het hoofdterrein stonden. Nu sta ik ingedeeld op de bosbar en ik heb geen idee waar dat is. Weet iemand dat?? Is dat op de crossbaan?
Dat is in het bosNee serieus, wel langs de baan ja maar achterin ergens. Moet je door een smal padje door om er te komen. Staan volgens mij wel diehard fans maar vond het niet zo'n hele leuk plek.. Niet echt gezellig haha