Vliegduur maakt niet zoveel uit, bij beide ongeveer gelijk. Er zit ook bij beide een overstap, dus daar hoef ik het ook niet om te doen. Ik heb alleen zelf nog nooit echt met een 777 gevlogen dus ik weet niet wat echt een fijner vliegtuig is. Enigste wat ik nu kan bedenken is dat BA de 777 als 3-3-3 heeft ingedeeld qua stoelen, waar SAS met 2-4-2 vliegt. (Dus als ik in m'n eentje vlieg zit ik hier aan het gangpad, dan hoef ik niet over iemand die ik niet ken heen te klimmen
). Help.
)
). Ik ga zelf 4 weken heen namelijk, denk dat het voor m'n eigen gemoedsrust en taal even goed is een paar dagen alleen m'n eigen gang te kunnen gaan. Als zij een sterke voorkeur heeft voor BA of SAS dan kies ik daar gewoon voor. Het enigste waar ik nu even naar zit te kijken is de overstap op Heathrow, die is vrij krap (uur) met BA.
misschien kan je jezelf nog voorin het vliegtuig plaatsen en dan een sprintje trekken. Maar dan nog
in Takayama wilde we graag naar het Hida Folk Village maar hadden net de bus gemist en die kwam over 20 min weer. Op google maps gekeken en toen bleek het ook 20 min lopen te zijn... naja dus wij zijn gaan lopen. Was onwijs leuk!