Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ieder het zijne, spikkelfire.
Ik hou me ook graag bij bekendere landen, waar de gezondheidszorg ook op een goed niveau ligt. Voor sommige mensen is dat laatste ook van belang.
meisje_ schreef:Vol verbazing lees ik jullie lijstjes. Ik ben afgelopen jaar naar Aruba & Bonaire geweest. Voor mij ver genoeg en zou niet graag weer zover gaan.
Puut uit angst voor te vliegen en voor het onbekende.
Wat maakt die landen voor jullie zo aantrekkelijk?
Goof schreef:Ach. Ik heb ooit eens zo'n heftige keelontsteking gehad in Sri Lanka dat ik een arts heb laten oproepen door het hotel.
Er kwam een oud mannetje met een nog ouder zustertje die beiden geen Engels spraken. Het zustertje was nog zo'n ouderwetse; in zwarte kledij en met een kapje op haar hoofd. Zij gaf mij een handje (!!) pillen in 3 kleuren. Met handen en voeten werd me duidelijk gemaakt welke ik in de ochtend en avond moest nemen. Ik had geen doosje, dus geen bestandsmiddelen en bijwerkingen enzo, maar goed, ook in andere landen zijn ze niet achterlijk. De pillen hebben me gewoon beter gemaakt. En ik was een leuke ervaring rijker
meisje_ schreef:Vol verbazing lees ik jullie lijstjes. Ik ben afgelopen jaar naar Aruba & Bonaire geweest. Voor mij ver genoeg en zou niet graag weer zover gaan.