Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tuttebel schreef:Ik was al door Weisjee op dit topic gewezen maar ik was het al weer vergeten!
Ik werk dit jaar weer 3 dagen als Steward en ga de zondag zelf uit mijn bolletje. Ik slaap op de crewcamping (mijn eerste x kamperen).
Mijn eerste plan was op zaterdagavond naar huis zodat ik 1 nachtje "normaal" kan slapen maar Weisjee heeft mij overgehaald om toch nog een avond met haar te feesten.
Barramundi schreef:Wij hebben gister een pre-ZC-BBQ-meeting gehad met de mensen die meegaan. Boodschappenlijstje gemaakt en de planning wie wanneer wat en wie waar ophaalt (is altijd een heel geregel als je met z'n allen met 1 bus gaat).![]()
Deze avond was al een succes op zich met als resultaat een tafel vol lege bierflessen en een baggerzwarte hond omdat hij dacht dat-ie best over het kroos naar de eendjes kon lopen
Barramundi schreef:eenitraM schreef:Ik hoop niet dat je boodschappenlijstje grotendeels gevuld is met supermarktproducten. Want anders hoef ik geen boodschappen meer te doen
Euhhh.... Vooral vloeibare producten
Weissjee schreef:Tuttebel schreef:Ik was al door Weisjee op dit topic gewezen maar ik was het al weer vergeten!
Ik werk dit jaar weer 3 dagen als Steward en ga de zondag zelf uit mijn bolletje. Ik slaap op de crewcamping (mijn eerste x kamperen).
Mijn eerste plan was op zaterdagavond naar huis zodat ik 1 nachtje "normaal" kan slapen maar Weisjee heeft mij overgehaald om toch nog een avond met haar te feesten.
Weissjee klinkt zo stom. Haha
desi92 schreef:Tuttebel schreef:Voor mij de eerste keer crewcamping dus ik ben heel benieuwd hoe het daar is
gezellig maken moet lukken. Ik ga alleen dus heb dan waarschijnlijk wel behoefte aan aansluiting.
Je moet het zelf wel gezellig maken, maar als je een leuk groepje hebt is het wel gezellig