Kimmes schreef:Ik had al wat zitten kijken en zag Magic Tulip Beach resort. Daar worden veel schildpadden gezien. Die hopen wij nog steeds te zien
Zitten er 3 trouwens.
Waar wij vorig jaar zaten, heb ik ook elke keer schildpadden gezien.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Reneee schreef:Ik wil al járen, het liefst dit najaar met een vriendin. Maar hoe veilig is het? Welke plek is een aanrader? En is het te doen als twee vrouwen?
Oh en ik hoorde dat de Egyptenaren nu minder opdringend zijn?
_Reneee schreef:Ik wil al járen, het liefst dit najaar met een vriendin. Maar hoe veilig is het? Welke plek is een aanrader? En is het te doen als twee vrouwen?
Rienn schreef:Opdringerig? Heb ik nog niet meegemaakt, is maar net wat je zelf naar die mannen uitstraalt denk ik.
Rienn schreef:_Reneee schreef:Ik wil al járen, het liefst dit najaar met een vriendin. Maar hoe veilig is het? Welke plek is een aanrader? En is het te doen als twee vrouwen?
Opdringerig? Heb ik nog niet meegemaakt, is maar net wat je zelf naar die mannen uitstraalt denk ik.
Sammie schreef:Rienn schreef:Opdringerig? Heb ik nog niet meegemaakt, is maar net wat je zelf naar die mannen uitstraalt denk ik.
Wat een rare opmerking zeg! In de trant van als je verkracht wordt heb je er om gevraagd?