.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:30

Lianne, Griekse eilanden zijn zeker een aanrader! Ben op rhodos en Kreta geweest en beiden zijn prima bevallen.
Kijk ook eens op jiba, arke en d-reizen. Prima reisaanbieders en wellicht heb je dan net wat meer opties.

xLianneZorro

Re: Wat zijn de vakantieplannen 2015?(Tips/hulp voor bestemming)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:30

Ik las dat bij Rhodos geen zandstrand is... :P En dat is toch echt een lichte ''eis''....

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:31

Ik kom mij hier ook even melden.
Wij zijn op zoek naar wat leuks voor de zomer maar weten eigenlijk niet zo goed wat.
Vorig jaar zijn we gaan eilandhoppen op de Azoren, we hebben ook rondgereisd door Frankrijk en Amerika. Volgend jaar staat waarschijnlijk IJsland op de planning.
Kortom, we zijn behoorlijk natuurliefhebbers. We hoeven niet in een drukke stad te zitten, hoewel we af en toe relaxen bij het zwembad ook fijn vinden.
Het wordt waarschijnlijk juli/augustus of september. Dit jaar wel binnen Europa ivm familieomstandigheden.
We hebben geen vastgesteld budget, maar goed.. wel een klein beetje normaal haha.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:33

Lianne, ik ben vorig jaar naar Kreta geweest via arke. We zaten even boven cherso, ook als je niet van uitgaan houdt, is het erg leuk! Bekende winkels dichtbij (Lidl en Spar) ivm dure buurtsupers, zeker fijn! Ik was met m'n vriend samen €700 kwijt maar dat was niet all-in, alleen appartement zeg maar.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:35

Maar weet je wat ik zo handig vond aan Sunweb, je had je hotel/appartement, je vliegtuig en busje naar hotel en je kon via hun heel makkelijk excursies boeken :P *gaat nu even bij Arke kijken*

Opzich vinden we uitgaan wel leuk alleen hoeft het niet elke avond en over luidruchtige mensen kunnen we ons wel heen zetten dus dat is het punt niet!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:41

Dat heb je bij al die reisaanbieders die ik noemde ook. Ben met dreizen, arke en jiba weg geweest en was precies zo geregeld. Gewoon checken of je transfer er bij in zit.

Rhodos heeft idd kiezelstrand. Vond ik zelf niet zo erg. Lekker op een strandbedje is prima te doen. Overigens is er op plekken ook wel zandstrand.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:42

Suuszels schreef:
Ik kom mij hier ook even melden.
Wij zijn op zoek naar wat leuks voor de zomer maar weten eigenlijk niet zo goed wat.
Vorig jaar zijn we gaan eilandhoppen op de Azoren, we hebben ook rondgereisd door Frankrijk en Amerika. Volgend jaar staat waarschijnlijk IJsland op de planning.
Kortom, we zijn behoorlijk natuurliefhebbers. We hoeven niet in een drukke stad te zitten, hoewel we af en toe relaxen bij het zwembad ook fijn vinden.
Het wordt waarschijnlijk juli/augustus of september. Dit jaar wel binnen Europa ivm familieomstandigheden.
We hebben geen vastgesteld budget, maar goed.. wel een klein beetje normaal haha.

Afgelopen jaar ben ik met mijn vriend naar Karinthie in Oostenrijk geweest. Echt een prachtige vakantie gehad en super mooie natuur gezien.
Noorwegen is trouwens ook een giga aanrader!

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:45

Dankjullie ga ik weer even verder met zoeken :))

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:49

xLianneZorro schreef:
Dankjullie ga ik weer even verder met zoeken :))

Mallorca is ook een aanrader!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:13

Joolien schreef:
Ok. We gaan begin juli dus dat zit goed :P

Wat leuk, ga je ook echt kavos ?

Aquapark is erg leuk om een dag te doen. Heb ik toen paar jaar geleden ook gedaan met me ouders.
Eten in kavos is erg goed altijd maar plekjes enz weet ik niet meer. Zodra ik het zie weet ik wat goed is haha.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:44

_AB_ schreef:
Zondag geboekt! Twee weken Spaanse zon op Gran Canaria met Mn vriend. Onze eerste vakantie samen, dus ben benieuwd! ^^

Waar ga je precies naar toe? :)

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:48

wij gaan 2 weken naar tsjechie :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:18

Petrichor schreef:
_AB_ schreef:
Zondag geboekt! Twee weken Spaanse zon op Gran Canaria met Mn vriend. Onze eerste vakantie samen, dus ben benieuwd! ^^

Waar ga je precies naar toe? :)

Playa Des Ingeles /Maspalomas, Appartementen Green Park :)
Staan niet zo heel goeie recensies, maar het schijnt dat het gerenoveerd is afgelopen jaar :)

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:19

Wanneer gaan jullie? :D Ik had er ook naar gekeken, maar toch niet gedaan. Moet zeggen ik wou heel graag naar gran canaria, maar kon niks echt vinden wat ook binnen ons budget was en aan onze wensen voldeed.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:55

Je hebt pb :)

Chinas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 20:56

Ik ga 5 week vrijwilligerswerk doen in Bolivia. Ga kinderen therapie geven m.b.v paarden *\o/*

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:44

Oh jammer van de recensies, hoewel dat inderdaad niet alles zegt en zeker niet na een renovatie. :) Maspalomas is echt onwijs leuk!

TamaraFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 22:20

Ik boek altijd via Tjingo. Scheelt vaak een heleboel voor precies dezelfde vakantie met hetzelfde vliegtuig enz.
Excursies altijd ter plekke boeken! Gewoon via een tentje op straat. Scheelt je wederom een heleboel geld voor dezelfde excursie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 12:18

Mallorca is echt een aanrader, voor een schitterend strand, mooie natuur, lekker wandelen, heerlijk eten. Maar ook voor vertier in de stad, al heb ik daar geen ervaring mee :P

Ik boek zelf altijd via booking.com, kijk dan goed naar de recensies en wat mijn eisen zijn. Ook kijk ik op tripadvisor voor wat er te doen is. Ervaringen van anderen vind ik heel waardevol.
Ik kijk altijd tegelijkertijd op ryanair.com voor de tickets.

Ik ben echt een koningin in het goedkope reizen uitzoeken al zeg ik t zelf, we zijn naar Mallorca geweest met 2 personen voor 580 euro incl vlucht, hotel en ontbijt(**sterren hotel, cijfer 7,1), 4 dagen Berlijn in een hotel op een zijstraat van de Kurfurstendamdinges voor €178.-(**, cijfer 8) en dit jaar Corfu voor €650.- voor een week op een schitterende locatie, incl vlucht :P (***, cijfer 8,1).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 13:40

Dat doe je goed Joolien! Is dat €650 ook echt totaal of p.p.?

Wij weten niet waar we heen willen op vakantie 8)7 Kunnen er gewoon echt niet uit komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 13:57

Dat is dus totaal := voor 2 pers ja :P Geen ontbijt dit keer inbegrepen overigens :P

Wat voor budget heb je Wianca en wat vinden jullie leuk om te doen op vakantie?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:07

Hier over een paar weken naar Thailand.
Ook via booking.com en dan naar Bangkok.
We hebben er zin in :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 15:08

Haha, Joolien, dat kan goedkoper :P . Wij zaten verleden jaar met 2 personen voor € 398,- een week op Zakynthos in een goed appartement.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:35

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:54

Fitzroy schreef:
Haha, Joolien, dat kan goedkoper :P . Wij zaten verleden jaar met 2 personen voor € 398,- een week op Zakynthos in een goed appartement.

Had idd gekund, maar dit jaar ben ik gebonden aan schoolvakanties omdat ik weer studeer :P