Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
citroen schreef:Ik heb me hier een tijdje geleden aangemeld omdat ik was aangenomen bij TUI als standplaatshostess. Vandaag heb ik ''mijn'' bestemming te horen gekregen: PORTUGAL, de algarve!![]()
Super veel zin in! Ik ben nog nooit in Portugal geweest dus iemand ervaring?
Ntlie_ schreef:Oke! Ben je niet bang dat het daar onrustig gaat zijn?
Mijn tijd in Aruba is alweer over z'n helft! Gaat snel!
citroen schreef:Ik heb me hier een tijdje geleden aangemeld omdat ik was aangenomen bij TUI als standplaatshostess. Vandaag heb ik ''mijn'' bestemming te horen gekregen: PORTUGAL, de algarve!![]()
Super veel zin in! Ik ben nog nooit in Portugal geweest dus iemand ervaring?
Floor_x schreef:Ik meld me hier ook!
Zit sinds half januari in Australie op een springstal, ben doordeweeks stalhulp en in het weekend showgroomHet is zooo leuk, en alle mensen zijn zo aardig en leuk. Ik heb zo'n geluk met deze baan... En het is lekker weer natuurlijk
meganproperx schreef:Mag ik me hier ook melden?
Wil van de zomer 4 weken in het buitenland werken op een stal of vrijwilligers werk met dieren.
Zojuist 2 mailtjes eruit naar Amerika, maar mams wil liever dat ik nog in Europa blijf haha.
Als er nog mensen zijn met adresjes, ik hou me aanbevolen!
baroeg schreef:Yard and groom advertentie, 2 dagen later belde ze me persoonlijk op dat ze me graag als leerling wilde 0.0
Ben geen ster in paarden, dat wil zeggen geen wedstrijden gereden en ben pas 17, maar ze vond dat wel een plus omdat ik dan dus nog goed aanpasbaar ben naar haar wensen