Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:takkie_muis schreef:Tijd om te pinnen , of hoe werkt het daar. Lijkt wel alsof je van de wereld bent maar valt mee
, zijn er veel daklozen?
Pinnen betaal je per keer extra, afhankelijk van de bank. Sommige banken in Amerika kost het 3 à 4 dollar.
Douraque schreef:takkie_muis schreef:Tijd om te pinnen , of hoe werkt het daar. Lijkt wel alsof je van de wereld bent maar valt mee
, zijn er veel daklozen?
Pinnen betaal je per keer extra, afhankelijk van de bank. Sommige banken in Amerika kost het 3 à 4 dollar.
CubaLibre schreef:Ach, als het hier niet bij de walmart lukt hebben we nog meer zaken waar we het kunnen proberen (Target etc zitten hier ook gewoon, en de Starbucks zit in de Target dus altijd n goed excuus om dan daar even binnen te wandelen)
lifaya schreef:Ik denk er over om morgen ook eve naar een kapper te gaan, mijn haar mooi te laten verven en knippenzal hier denk ik wel goekdoper als NL zijn
beauty1love schreef:lifaya schreef:Ik denk er over om morgen ook eve naar een kapper te gaan, mijn haar mooi te laten verven en knippenzal hier denk ik wel goekdoper als NL zijn
Hier in Kansas is je haar laten verven en knippen een heel stuk duurder dan in Nederland.. Kan natuurlijk dat er in New York andere prijzen zijn
lifaya schreef:Ahhhh daar was die rode trap dus voorvond het al zo gaar dat mensen allemaal op die trap zaten terwijl er niks was haha
Maar ik weet niet of ik nog tijd heb daarvoor, maar als ik het ga doen word het morgen! Lijkt me eigenlijk best leuk om eens mee te maken! Zou je foto's (zonder flits) mogen maken?