oliebol!!!! ruim een uur in de wachtrij gestaan en er zijn nu al geen weekendkaarten meer ...hij zegt momenteel zijn er geen tickets beschikbaar Ik baal hier zo van
19marjo90
Geplaatst: 28-02-15 12:21
lovemaylo schreef:
oliebol!!!! ruim een uur in de wachtrij gestaan en er zijn nu al geen weekendkaarten meer ...hij zegt momenteel zijn er geen tickets beschikbaar Ik baal hier zo van
Hier hetzelfde
J_Onne
Geplaatst: 28-02-15 12:22
Uhg, ik heb toch altijd zo'n ruzie met ticketmaster!! Sta al vanaf kwart voor 10 in de wachtrij, en nu zijn de kaarten uitverkocht.. En naar wat ik hier las hebben andere mensen die later in de wachtrij stonden wel kaarten? Hoe kan dit?!
Maar sowieso werkt dat systeem gewoon stom.. Op mijn pc sta ik namelijk nog steeds vooraan in de wachtrij, al ruim anderhalf uur dus. Was er uiteindelijk, te laat, doorheen op mijn telefoon..
Pff jeetje dat is wel heel zuur Wat is dat snel gegaan zeg..
Het scheelt natuurlijk ook of je voor het weekend of voor een dag in de wachtrij staat he J_Onne? Ik denk dat er hier veel een dag gaan net als ik, ik stond er ook om half 10 'pas' in, had kwart voor 11 kaarten..
lovemaylo
Geplaatst: 28-02-15 12:27
ik was op mijn telefoon en pc en beide ruim een uur gewacht! nu wou ik dan voor zaterdag bestellen....zijn die ook al uitverkocht!!!!
Wow dit had ik ook echt niet verwacht.. En meerdere mensen van onze groep ook niet. Waardoor een aantal dus geen weekendkaarten hebben, echt balen.. Dus mocht iemand nog weekendkaartjes over hebben, dan hoor ik het heel graag!
Amyyy
Geplaatst: 28-02-15 12:39
Je moet niet voor 10 uur al in de wachtrij gaan staan, je komt dan in een tijdelijke wachtrij die om 10 uur omgezet wordt in een definitieve wachtrij. Als je precies om 10 uur op de link klikt kom je meteen in de definitieve wachtrij en ben je (meestal) eerder dan de mensen die al in de tijdelijke wachtrij stonden. Daar is het verkeerd gegaan.
Jaa als ik dat zo lees heb ik inderdaad mazzel gehad!
J_Onne
Geplaatst: 28-02-15 12:42
Maar ben ik de enige die het raar vind dat je überhaupt al voor 10 uur in een wachtrij kan staan? Je zou namelijk verwachten dat de wachtrij om 10 uur start, aangezien dan pas de kaarten in de verkoop gaan.
Ik ga namelijk vaker naar concerten, en iedere keer heb ik er weer ruzie mee. De ene keer sta je voor de verkoop tijd al in de wachtrij, de andere keer kan pas vanaf het verkoop tijdstip. En hoe weet je dan of je er eerder bij moet zijn of niet? En vanaf welke tijd dan?
Ik bedoel, het is ook een beetje overdreven om vanaf 6 uur 's ochtends non stop op refresh de klikken tot je eindelijk eens in een wachtrij staat en meteen minimaal een uur moet wachten. Want dat wil dus zeggen dat er héél veel andere mensen zijn die heel toevallig nét een duizendste seconde eerder, tussen jouw refresh beurten op refresh drukken.