Qua bedrag hoop ik inderdaad dat het eerst 10% betalen is en dan de rest. Want ik heb op dit moment het geld niet ter beschikking als we het in een keer moeten betalen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Marjoow schreef:Volgens mij is IJsland niet groter dan Nederland of wel?

Killyenn schreef:Is het een idee als we een nieuw topic opzetten voor mensen die liever zelf iets organiseren? Als Marit dat oké vind
Het enige dat vast staat is dat we een groep van 8 man nodig hebben 
Heb al een vakantie geboekt van 31/07 t.e.m. 08/08, dus ik vrees dat die periode er echt midden in gaat vallen.

Maar tot nu toe zit dat bij iedereen zonder twijfel goed
maar zelf organiseren lijkt mij ook wel een optie... denk dat we dat niet meteen moeten uitsluiten 
ND filter, fijn statief, 10-22 lensje..
Grease schreef:Ik sta nog zeker open voor van alles hoor, ik hoef niet perse op een zelf georganiseerde reis.. als het het geld zeker waard is, dan ga ik meemaar zelf organiseren lijkt mij ook wel een optie... denk dat we dat niet meteen moeten uitsluiten
ik heb al gelijk een lijstje van dingen die ik nog wilND filter, fijn statief, 10-22 lensje..
Maar ik zelf heb voor mezelf besloten dat ik met een 'georganiseerd' iets mee wil
Ik heb ervoor gespaard en wil er alles uithalen en tegelijkertijd meer leren lijkt mij persoonlijk geweldig! In principe is het al minder georganiseerd dan een gewone groepsreis omdat er nu iets voor ons op maat wordt gemaakt, alleen heb je een vaste planning, houd iemand anders alle reserveringen, papieren, verzekeringen, tickets, locaties, weerberichten, vervoer, eten, en planning bij
En krijgen we gewoon allerlei tips etc om met de beste resultaten thuis te komen
Ik vind dit al genoeg georganiseer, haha. 
ND filters ben ik blij mee maar mijn graduatie filters niet, dus die wil ik nieuw. Ik wil ook een nieuw statief want die van nu is prut en ik ga kijken of ik een groothoek kan huren
het heeft beide plus en min punten.. minder vrijheid maar wel meer begeleiding.. Ik ga het nog even aankijken maar het lijkt mij wel enorm gaaf!

En aangezien ik dus ga emigreren naar Amerika is dit dan ook makkelijker om zoiets te organiseren! Wij hebben nu ook een huis daar met een grote tuin, het budget ligt dan wellicht lager omdat je niet op hotel hoeft te gaan! Er is ook een mogelijkheid paarden te fotograferen.. Rodeo.. Zou erg gezellig zijn 
Ben wel benieuwd naar dat verhaal eigenlijk