Wij hebben toch maar besloten te gaan... 18 oktober, ook al vind ik het echt achterlijk duur. We hebben wel maar 1 huis geboekt want echt alle 4 werd me een te duur geintje.
Ik ben een enorme schijterd, en wilde er nooit heen. Vorig jaar gegaan en het is me zo tegen gevallen. Zelfs de haunted houses zijn me tegen gevallen! Nergens geschrokken en niets was eng! Ik zal dan ook niet nog eens zoveel geld verspillen aan niets!
Nou ik ben ook eindelijk thuis! Was voor mij de eerste keer Fright Nights en ik vond het zeer geslaagd! Helaas hebben wij overal dik een uur in de wachtrij moeten staan in combinatie met stromende regen.. Heb het dus de hele dag erg koud gehad.. Verder ben ik in geen enkel huis geweest alleen in de Camping of carnage ofzoiets, die was erg leuk! Ook nog veel huilende mensen uit The Villa zien komen. Het wegkomen van de parkeerplaats was ook een ramp. Door de vele regenval was het gras erg modderig en duurde het allemaal erg lang. Maaaaaaarr: volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer!!
xXxXsasxXxX
Geplaatst: 12-10-14 09:43
Ik ben gister ook voor het eerdt geweest! Vond het erg leuk! Ben in alle huizen geweest. Het nieuwe huis vond ik wel erg eng, ik schrok overal van. Het was wel een ramp om van de parkeerplaats af te komen. We zijn eerst in een uur tijd maar 10 meter verschoven. We hebben er 1 uur en 3kwartier langer over gedaan om thuis te komen..
26 oktober Nine1987 Bellarose Daks Louis71 Maureen95
Jolien87
Geplaatst: 12-10-14 13:16
Mag ik mij hier ook melden? Ik ben gisteren voor het eerst geweest en wat was het leuk zeg! Ik vond alleen de omvang van de scare zones wat tegenvallen, ik had verwacht dat de gebieden met 'griezels' veel uitgebreider zouden zijn. Niettemin heb ik op de plekken waar ze wel waren genoeg "schrik" gehad. Ik vierde gisteren mijn verjaardag in het park en kreeg van mijn zus een feesthoedje op en een sjerp met 'Ik ben jarig! Kus me!' met als gevolg dat ik dus de hele dag ben gefeliciteerd en toegezongen. De 'things', die dit jaar blijkbaar nieuw waren, waren echt heel erg grappig. 2 ervan stonden me op een gegeven moment uitgebreid toe te zingen en maakten uiteindelijk duidelijk dat ze een taart wilden. Ze spraken jabbertalk dus dat ging met handen- en voetenwerk. Uiteindelijk heb ik maar een mueslireep uit mijn tas gevist, die vervolgens met wikkel en al in de mond van één van de Things verdween. Aan het eind stond er nog een groepje van 4 Things die al blij naar me stonden te wijzen toen ik naar ze toe kwam waarna er wéér even een feestje werd gebouwd, ik kwam niet meer bij! Uiteraard zijn we ook nog in Jefferson Manor geweest, ik zal niks verklappen voor degenen die nog willen gaan, ik zou jullie alleen willen aanraden om luiers mee te nemen want je gaat 7 kleuren schijten. Daarnaast zijn we in Haunted holidays geweest en die was minstens zo eng, maar dan ook meer omdat het allemaal wat luguber overkwam met al die enge 'feestdagen'. Al met al een ontzettend leuke dag en avond gehad, behalve inderdaad het uitrijden 's avonds. Wat een drama! Wij waren uiteindelijk met 1,5 uur van het parkeerterrein af. Dit was een gigantisch grasveld met een aantal paden van grind, maar door gebrek aan verkeersregelaars reed iedereen zomaar kriskras over de velden heen waarbij niemand de ander natuurlijk ook maar een klein beetje ruimte gunde in de rij. Daarnaast was het wat onduidelijk waar nu uiteindelijk de uitgang was, dus veel auto's reden maar op de gok ergens naartoe. Op de facebookpagina van FN zag ik al een bericht langskomen dat ze het probleem erkennen en dat het hun aandacht heeft.
Hahaha wat grappig. Ik heb inderdaad een beetje rood/blond haar maar ik had een knalroze jas aan. Daaronder ik wel een blauwe trui aan maar ik geloof niet dat ik mijn jas uit heb gehad. Daar was het ook niet echt weer voor.