Indondesië 2014/2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:53

Hier is er sinds eergisteren warm water. Best blij mee.

Ben je ook in het midden van het eiland geweest? zitten eigenlijk achter de ecobar. Via die route is het te doen. Alle kamers hebben een kraantje voor de deur.

Hadden net voor minstens een uur geen stroom. Was best gezellig met al die kaarsen. Werd veel gecontroleerd of er geen indringers waren. Mensen zijn hier ook erg vriendelijk. Voor ontbijt bestellen komen ze zelfs langs.

Droomster

Re: Indondesië 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 05:27

Ja, wij zijn overal op Trawagan geweest. Te lang blijven hangen haha. Alles kunnen zien en doen. Ik denk dat er geen enkel straatje is dat we niet gelopen of gefietst hebben.

Wij zitten weer lekker in Ubud al een paar dagen. Echt weer heerlijk gegeten, lekker koffie, flink geshopt(souvenirs) voor weinig geld haha.

Vanmorgen de Mount Batur beklommen. Of moet ik beter zeggen vannacht. Wat een klim joh pfff! Haha.
Mijn vriendin is onderweg nog gevallen en heeft een paar (schaaf) wondjes en een blauwe knie. Bij mij doen vooral mijn kuiten pijn. Niet echt pijn, maar alles wat ik nu nog omhoog moet (trapjes of opstapjes), dan krijg ik een soort slag in mijn kuiten en ga ik er bijna doorheen :')

Maar eerlijk is eerlijk. Dit was het wel waard. Wat een uitzicht! Wauwwwww. Schitterend gewoon.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 20:19

Ja mt batur is een beste klim. Ook het afdalen is nog redelijk pittig door al die losse stenen. Moet je nagaan dat die gidsen soms twee drie keer daags die tocht maken. Mij echt niet gezien!!

Ben weer thuis na 16 uur vliegen. Had het geluk dat op de lange vlucht niemand naast mij zat. Kon ik mooi die andere stoel gebruiken om op te liggen. Morgen maar eens met de foto's bezig, eerst alleen een aantal uur werken.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 02:31

Klinkt gaaf, Mt Batur beklimmen Droomster! Jammer dat ik dat niet kan haha.

Wel relaxed dat je meer ruimte had op je terugreis Lithya!

Ben wel benieuwd naar jullie foto's :j

Hier laatste dagje op Bali, ga straks een spa dagje houden! Morgen alweer terug..
Denk dat ik over twee jaar Sumatra, Lombok en Flores wil doen, en terug naar Java.
Dan ben ik toch al redelijk 'in de buurt' :')

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 03:19

Op Java zij je dan mt Bromo kunnen doen, mocht je dat nog niet hebben gedaan. Ook erg mooi te zien vanaf een viewpoint en daarna beklimmen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 03:25

Heb ik een paar jaar terug gedaan inderdaad :j

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:44

Hoi! Even een vraagje, kennen jullie Bali Equestrian Centre op Bali (Canggu) toevallig, of zijn jullie er misschien tijdens jullie reis geweest?