Proficiat!Uitleg over de franse wedstrijd ga ik opsnorren in het topic, heb t blijkbaar gemist ergens ...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leonie87 schreef:Ja de paardjes staan lekker aan huis normaal gezien.
Zoiets:
[ Afbeelding ] (kwam even een hoos voorbij)
Alleen het veld wat ik nu dus mag gaan huren is helaas op 11 km vanaf mijn huis. Maar ja, als ik moet kiezen om ze hier op een zandgrond te houden of ze 2 hectare wei te geven dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. Ik heb echt geprobeerd een veld te krijgen bij het huis in de buurt, maar vooralsnog lukt dat gewoon niet. Dus na de zomerhitte hoop ik dat veld omheind te hebben en paardklaar zodat ze in het najaar nog even lekker kunnen gaan scharrelen.
Ja het is hier prachtig. Ik vind het wel echt jammer dat het kasteel er niet bij zit want dat is gewoon zo mooi! En ligt maar op 10 minuutjes paardrijden hier vandaan. Prachtig gewoon. Maar de rivier en de burg zijn ook schitterend!
. Als je dan nog vragen hebt, roep maar. Het is vrij ingewikkeld allemaal hier en ik snap sommige dingen nog steeds niet helemaal.
. 
.

en bedenkt ze de volgende keer wel. Maar in het uurtje dat ze er stonden net toevallig 3 tractoren en een klein vrachtwagentje. Zal je altijd zien
. Gemiddeld werk ik per dag toch wel tussen de 8 en 10 uur, 6 dagen in de week. Maar wel is het zo als ik een keer minder zin heb, doe ik een dag minder of alleen het noodzakelijke. En ik kan gemakkelijk in mijn pauze gaan paardrijden (zoals vanmiddag toen de zon opeens begon te schijnen en ik mooi een uurtje over had tussen mijn afspraken door). Dus slecht heb ik het zeker niet
Is het ver rijden met de trailer vanaf je huis? En ligt je nieuwe weiland er dichtbij? Het is er werkelijk prachtig profi uit
.
Was er niet een soort compromis te vinden met die eigenaar?
. Blijf nieuwe paden en uitzichten vinden. Toch leuk

. Wel super tof want ik heb al wat fruitbomen staan!
). De zoon maakt de de foto dus dat schiet niet op haha.
jeetje...
ik kan me wel een voorstelling maken hoe het eruit gezien heeft voor het hechten. Dan schrik je toch ook gigantisch als je hem zo aantreft. Hopelijk geneest het voorspoedig. Zjn er ook dingen die hij nu juist moet doen of laten? Vlak lopen op harde grond of zo is erg lastig bijvoorbeeld lijk me. Was de dierenarts er een beetje snel?
, wat heeft ie gedaan joh wow
, maar ik vermoed wel dat het gewoon weer mooi gaat aangroeien en je er haast niks meer van gaat zien later.