Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molfre schreef:oeh waar bij de grens van Wales? Daar verhuis ik in de zomer ook naartoe namelijk, ik zit nu in oostelijkste oosten
Het weer is hier trouwens beter dan in Nederland de laatste tijd dus pak geen berenvellen in, zo erg is het niet
ArGieVai schreef:Oja, extra jassen, is ook heel handig... Heb hier zo'n drie jassen nu (paar bijgekocht), als er 1 is doorgelekt heb ik altijd een extra op stalVoor de rest indd dingen na laten sturen is erg handig, ga ik mijn mams ook laten doen... En zo'n ding om een Engels stopcontact te kunnen gebruiken met je eigen stekkers e.d.!! Die was ik vergeten... Ook handig: Handdoeken... Ook iets wat ik ben vergeten
fleurtjeuh schreef:ArGieVai schreef:Oja, extra jassen, is ook heel handig... Heb hier zo'n drie jassen nu (paar bijgekocht), als er 1 is doorgelekt heb ik altijd een extra op stalVoor de rest indd dingen na laten sturen is erg handig, ga ik mijn mams ook laten doen... En zo'n ding om een Engels stopcontact te kunnen gebruiken met je eigen stekkers e.d.!! Die was ik vergeten... Ook handig: Handdoeken... Ook iets wat ik ben vergeten
Die stopcontact dingen moet ik nog hebben inderdaad, ik dacht er vannochtend aan toen ik nog ik bed lag!
Enig idee waar ik die kan halen? Iemand?
chocobroodje schreef:NL heeft net de zachtste winter in ... jaar gehad
Jullie hadden hevige stormen en overstromingen, heb je daar ook last van gehad?Molfre schreef:oeh waar bij de grens van Wales? Daar verhuis ik in de zomer ook naartoe namelijk, ik zit nu in oostelijkste oosten
Het weer is hier trouwens beter dan in Nederland de laatste tijd dus pak geen berenvellen in, zo erg is het niet
fleurtjeuh schreef:Jeetje! 5 pagina's alweer en ik ben nog nieteens weg!
Waar ga je heen tweety?
En wie ben je als ik vragen mag :p