loveshadow schreef:Ah die zonsondergang is niet lelijk, wat een heerlijk rustig water! Sorry als je het al eerder gezegd hebt, maar zie je ook wel eens vrouwen zwemmen?
Temperatuur loopt dus behoorlijk op, pfoeh! Fijn dat er dan een strand in de buurt is. Ben erg benieuwd naar je foto's en verhalen van Qatar! Lijkt me een bizarre plek.
Ja hoor, vrouwen zwemmen hier ook. Sommigen dragen badpakken en bikini's, anderen dragen de zogenaamde boerkini:

Er is op het moment een flink debat gaande over de bikini. Er ligt een wetsvoorstel dat de bikini moet verbieden, ook bij hotels en op privéstranden. Niet heel best, gezien de temperaturen
Qatar was inderdaad tamelijk bizar. Het lijkt wel enigszins op Koeweit hoor, met als kanttekening dat Koeweit nog een stukje conservatiever is. Sommige mensen noemen Koeweit 'Saudi light', zo erg is het nou ook weer niet, maar je zult hier bijvoorbeeld nauwelijks stelletjes hand in hand zien lopen. Dat kan in Qatar weer wat makkelijker. Maar qua hoeveelheid zand, cultuur/geschiedenis (geen) en moderniteit zijn Koeweit en Qatar wel aan elkaar gewaagd
Saintelette schreef:Ik zou ook wel naar Koeweit willen, nu ik zo alles lees.. Alleen nu nog iemand vinden om mee te gaan, want alleen ga ik niet

Waarom niet?