Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Biologen hebben daar een patent op, op stijlvol gekleed zijn
(foto niet door mezelf gemaakt)

In totaal kruien we 3x, na de 3de keer ben je zo goed als doorweekt, reserve kleren is dus handig ^^
(Macropodia rostrata) Dat zijn echt leuke beestjes, zo hebben we er twee gevangen (ze zijn niet super zeldzaam, maar je vangt ze maar heel weinig). Ik had er geen idee van dat ze zo vlak aan de kust zaten 

Het uitgesorteerde staal werd dan nog verder verwerkt in het labo (tellen, wegen,...) (foto niet door mezelf gemaakt)

Het inktvisjes probeerde z'n kleur aan te passen (donkerder worden, zie die vlekjes) als schutkleur.
ik was weer eens te enthousiast
)
Mooi visje! 

(water drukt het pak samen maar jij voelt er niks van, heel gek gevoel).
ik zou ook wel een Noordzee-aquarium willen, met heremietkreeftjes en zeenaalden en dwerginktvisjes
te kijken. Een echte hooiwagen vind ik eng, maar de krabvorm is leuk
maar dat krabbetje is super super cute. Je ziet het niet goed op deze foto maar ze hebben ook van die mini scharen waarmee ze dan naar je gaan dreigen, te schattig 
als in, omdat ze gevaarlijk zijn? Ik denk dat er idd best soms ongelukken met badgasten gebeuren die per ongeluk op een ingegraven pietermannetje stappen. Maar denk wel dat als de vissen kunnen, ze voor je zullen wegzwemmen.
van speciale diertjes maar ze pakken niet zo goed op foto helaas
(geen sponssoort). Maar speciaal is het wel.

Losgetrokken van de bodem door het net, stelt niet zoveel voor zo he 

Veel dingen die jij benoemt zou ik omschrijven als rommel zoals dat sponsgedoe :p
Heb weer wat bijgeleerd nu
een vissersboot is natuurlijk wel commercieel.. maar als je viavia iemand kent is er vaak wel iets mogelijk. Leuk zo'n enthousiaste reactie

maar ook puur omdat er regels zijn natuurlijk op de visvangst.. die grote moet je terug in het water laten. Jammer want ik eet wel graag eens vis