Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eindelijk
.

Ik denk dat het daar echt paradijs is voor Maan, ik zie hem al rennen over die groene Ierse heuvels
zijn er meer dan 50 verspreid over het hele terrein 

Links Skip (het enige partbred veulen), rechts Herbie en nog 1 die nog geen naam heeft 

Wel leuk om te delen dacht ik zo..
Rebecca, ja ben echt gek op die laarzen
Zijn van een huisgenoot die ze niet meer draagt omdat er een inieminie gaatje in zit.. Maar merk er tot nu toe niks van
Gingen vanavond even naar de pub om daar sigaretten te halen, en daar stonden de races aan, en toen ineens besefte ik me dat ik op dit moment bezig ben met DIE racepaarden te trainen, en hoe ongelovelijk cooooooooooolllll dat eigenlijk is!!
Helaas niet de beste foto's, maar maak steeds snel even tussendoor een foto met tel tijdens het werk, geen tijd om mijn camera erbij te pakken tot nu toe
Het lijkt me inderdaad heel onwerkelijk om het nu op tv te zien en te beseffen dat jij behind the scenes bent en er voor zorgt dát ze daar komen. Ook wel iets trots denk ik!
Zal beginnen met de top-yard...

. In de bak vind Bon maar niks, schijnt, heb haar zelf nog niet gereden (ga er morgen op geloof ik), op de renbaan vind ze zo leuk dat het meer bokkensprongen zijn dan dat ze daadwerkelijk aan het galloperen is, gelukkig geen hele nare bokkensprongen, zolang je het hoofd maar in de lucht houd... Ben benieuwd morgen!!!

Ben heel benieuwd of jij na die 3 maanden nog gewoon naar huis komt

afgelopen dagen echt super druk gehad, van de week heb ik Bart mogen rijden, wat een dotje! Samen met Felix eigenlijk de enige die op dit moment echt een fijne aanleuning hebben, mooi contact gelijk op twee teugels e.d. heel fijn om te rijden!!

Daarnaast een heel aantal keer op Bart gereden, en hij is ZOOOOOO grappig! Super fijn dier om te rijden, heel speels en jong nog, maar super werkwillig.

Met de hunters gaan we sowieso alle crosshindernissen springen, en de drie-jarigen word alleen maar basiswerk mee gedaan en daarna gaan ze weer het land op. Ik geloof dat de vier-jarigen ook deze zomer nog een paar maanden het land op gaan, om weer even het hoofd leeg te maken... Daarna worden ze weer opgepakt en helemaal klaargestoomd voor de races, waarna ze als het goed is worden verkocht (tenzij het een qua bloedlijnen enorm interessante merrie is, dan houd Mark haar aan om mee te fokken) 
), we hebben een uur lunchpauze...
Werkdagen zijn over het algemeen lang, gezien we nog niet helemaal de routine er in hebben en er de laatste tijd veel dingetjes tussendoor kwamen zoals kapotte hekken en ontsnapte paarden.. (zijn nu meestal tussen half 6 en half 7 klaar, als het echt een normale dag is om 5 uur) Maar eigenlijk heb ik daar niet heel veel last van, helemaal omdat je eigenlijk continu met de paarden bezig bent en maar relatief weinig met andere nare klusjes..