Bij ons uit het dorp gaan er zowel deelnemers als feestvierders!
Elk jaar een grote bende... In een woord: Geweldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desi92 schreef:eenitraM schreef:Ik heb mezelf opgegeven voor t hele weekend werken op de zc. Ik hoop dat ik word ingepland. Mag je trouwens als werkende slapen op de zc?
Ja er is een aparte crew camping, voor welk werk heb je je opgegeven? Bar, steward of iets anders?
enny schreef:Skessa_ schreef:FRAGMENT!!![]()
![]()
Haha, die ken ik nog vanuit m'n discotijd! Laatst toevallig weer ergens gezien en nog steeds leuk![]()
Moest trouwens erg lachen om 'plork en de aannemers', wat een naamErg benieuwd wat voor muziek dat is.
enny schreef:Heb even op youtube gekeken, denk dat ik mijn carnavalsoutfit maar mee neem, geweldig!!!![]()
Wij willen donderdag wel naar het feest, maar is besloten alleen voor de campinggangers? Zijn we wel
eenitraM schreef:enny schreef:Heb even op youtube gekeken, denk dat ik mijn carnavalsoutfit maar mee neem, geweldig!!!![]()
Wij willen donderdag wel naar het feest, maar is besloten alleen voor de campinggangers? Zijn we wel
Heb je uberhaupt wel een uitnodiging gehad?Want er is een gastenlijst en je moest je opgeven waarna je kans maakte op 3 extra kaarten.
Skessa_ schreef:Plork is idd super leuk!!
Wij twijfelen nog om te gaan.... Moeten helemaal uit Zeeland/Brabant komen... Nogal k*t dat t op een Donderdag is! Hebben wel kaarten, 12 geloof ik zelfs