GJ9 schreef:Hee wat leuk, een wintersport topic.
Zie ook een aantal mensen die in Oostenrijk wonen. Misschien heeft iemand de gouden tip voor me.
Wij willen graag met een groep van 9 personen op wintersport. Het liefst naar Oostenrijk. Mag gerust een eenvoudig gebied zijn, er zijn een paar beginners bij. Ben al vaak naar grote gebieden geweest maar de ervaring leert, als je met meerderen bent, dat je toch een beetje op dezelfde pistes blijft. Heb niet vaak meer dan 60 km van het gebied gebruikt.
We zijn alleen op zoek naar verblijf in een lastige week.. Namelijk de tweede week van de kerstvakantie, dus vanaf 28 december. Veel zit al vol, via de grote wintersportaanbieders is er nog wel wat, maar dan kom je op van die grote complexen.
We zouden veel liever iets lokaals boeken, bij een particulier. Mijn ervaring is ook dat je dan wat goedkoper uit kunt zijn. Verder geven we niets om apres-ski. Zelf koken is geen probleem, mag dus ook gewoon een appartement zijn (of meerdere, een van 4 en 5 pers bijv). Mits de prijs gunstig is, is pension ook prima.
Wie heeft een idee hoe ik nog zou kunnen zoeken?
Mocht je niks kunnen vinden geef maar een gil (via pb) dan vraag ik even rond of er ergens nog 2 vakantiewoningen te boeken zijn voor dat aantal personen in die week.
Het is een heerlijk rustig gebied hier en vrij betaalbaar.
edit: hier alvast wat sneeuwfoto's van vandaag.
[ITP] Winter wonderland!