Nou... Geslapen niet echt.. Heb veel liggen voelen, en ben dus echt paasei moe... Moet om 9 uur beginnen, en ik heb het vermoeden dat dit een lange dag gaat worden.. Rik had het gisteravond in zijn sms over 'kijken welke paarden mee gaan op verplaatsing'... Oftewel we gaan ergens heen, en dat duurt altijd een tijdje..
IMJ
Geplaatst: 25-09-13 09:45
fleurtjeuh schreef:
Nou... Geslapen niet echt.. Heb veel liggen voelen, en ben dus echt paasei moe...
Private Practise....joh die serie heb ik helemaal uitgekeken met de USA mee, ik kan je wel zeggen: alles komt helemaal goed met iedereen... (die er in het laatste seizoen nog is )
Momenteel Is het lekker druk, maar wat is het vannacht koud geworden! Brr ik hou daar echt niet fijn, en kan slecht tegen de kou.. Aantal jonge paarden die gelongeerd moeten worden, wat ervareneren die gereden moeten worden. Momenteel ff pauze en straks weer verder longeren. En vanmiddag een Paddock bouwen! Paarden staan nu vaak in de bak als er geen ruimte is in de stallen, en ze knagen al het hout kapot. Dus momenteel worden er dingen voor gehaald en dan vanmiddag een mooie paddock bouwen
Mijn bloeddruk is laag, dus mn handen en voeten worden snel koud, en blijven dan koud. Ook de rest van mn lichaam houdt slecht warmte vast. Helaas heb ik nog niks gevonden dat echt goed helpt.
Foto's van de paddock komen morgen, hij is al wel af Maar ik ga nu naar bed, want ik voel hoofdpijn aankomen en ik wil slaap inhalen.
In mn bed warm worden en blijven gaat nog wel. Het is vooral buiten dat ik niet meer warm wordt..
En ik eet heel veel zout, niet alleen zoute drop. Ik vind zout eten altijd erg lekker dus mn eten is altijd wel zoutig, maar helaas helpt het niet genoeg.
Ik zou niet weten waar hier een outdoor winkel zit, maar ik moet zowiezo meer thermo kleding hebben. Ik heb wel wat, maar dat helpt niet echt. K heb niet het idee dat dat echt thermo kleding is.. Swinters heb ik soms om mn benen 3 lagen aan en dan wordt ik nogsteeds koud... Ook heb ik momenteel geen geld voor kleding aangezien ik nog geen geld van rik heb gekregen. T is hier erg druk.. Vandaag 3 sets klanten, waarvan de laatste een High Tea is?? Anyway dan komen er echt een stuk of 8 tegelijk, en moeten er veel paarden langskomen enzo.. K moet om half 11 beginnen en dan eerst weer naar de wei rijden om een paard te halen.
Heb je het wel naar je zin? Ik vind je in bijna elke reactie negatief klinken...
Iselda
Geplaatst: 28-09-13 11:32
Babeth schreef:
Heb je het wel naar je zin? Ik vind je in bijna elke reactie negatief klinken...
Ik dacht hetzelfde, maar wilde het eigenlijk niet zeggen.. Maar, bij deze, heb je het wel naar je zin TS?
fleurtjeuh
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-13 15:15
Sorry mensen :p Ik heb het zeker naar mn zin, momenteel zit ik even in het zonnetje voor riks huis, dus reageer via mn mobiel. Rik is weg met een klant. Een hele gezelige ierde man. Gelukkig is mn engels wel goed, dus ik kon gezellig met hem kletsen terwijl rik nog bezig was.
AdnerB
Geplaatst: 28-09-13 20:23
Babeth schreef:
dat dacht ik ook al
fleurtjeuh
Eind van de dag is het soms moeilijk alles op een positieve manier te brengen Ik zal proberen positievere berichten te plaatsen.
Vanmiddag was de paddock van nog geen dag oud alweer bijna stuk.. Er was een paard losgebroken en die was geschokken en die rende als een malloot richting de paddock. Zo door de draden heen... Ik erheen gelopen, paard gekalmeerd en schade bekeken. Het viel heel erg mee! De isolatoren waren opengesprongen dus het draad was nog heel! Stroom eraf en alles weer vastgeknoopt. Viel dus erg mee
En de foto's van de paddock zijn aan het uploaden! + nog een foto van Pancake xD Het knuffelpaard hier momenteel
fleurtjeuh