Ok, dan date ik gewoon terug hier op! Haha, heb duizenden foto's te tonen, van mij klasgenoten, familie, bezoeken etc etc Kom er net achter dat ik hier geen enkele foto heb geplaatst Komt nu verandering in haha
22/08/201 Mijn reisje (kuch) naar Mexico Hier nog op weg naar Zaventem Met de broer, zijn vriendin en stiefpapa in Zaventem! Opstijgen in Madrid! Almost there YAS for México DF!
Wat was ik zo blij dat ik tijdens 2 vluchten het ruitje had, gelukkig was de laatste vlucht, maar 1uur lang dus die kon ik wel zonder
(ik zal updaten in stukjes zodat het wat makkelijker gaat voor mij)
Ok, de school. De eerste dagen, weken was het allemaal wel leuk, ik die geen spaans kon en iedereen wou me leren kennen. Helaas kwam het tot de dag dat school mij hier ferm begon tegen te steken en mij echt niet meer kon boeien. Leerkrachten kwamen 3/4 niet opdagen en de lessen waren zodanig interessant dat ik de les meer spendeerde op mijn gsm
Uniform is verplicht & ik zit (of zou moeten) in het 6de en dus ook laatste jaar Medische weetikveel wat zitten
Deze foto's zijn gemaakt ergens in de eerste dagen, ik ben precies een zombie, gelukkig heb ik nu al wat kleur, ookal ben ik nog steeds zit als je me vergelijkt
In december hebben we de Posada, een feest georganiseerd door de klas hier heb ik ook mijn eerste echte piñata aan flarden mogen slaan Let vooral op het feit dat ik groter ben dan degene met hakken aan
En dan mijn favoriete stad, San Cristóbal de Las Casas. Ben er nu al 2x (in oktober een week en december/januari een volle maand) met mijn 2de familie geweest.en ben er binnen een goeie maand terug Temperaturen zijn zoals Europa, koud alleen is het er in november wel nog lekker 22 graden, maar in januari een goeie 5/10 Dit is dan weer niet zo heel koud, maar als je al weken in 20+ leeft nouja, dan moet je toch wel 2 truien dragen
Met mijn kleine zusje
En natuurlijk mijn favoriete restaurant en mijn favo Mexicaans eten mag niet ontbreken Nachos van Adagio, heerlijk restaurant, supertoffe mensen en vooral een leuke sfeer
En dan met kerst Met mijn zus en opa tante en opa een nicht en mijn zus Santa Domingo Dit is dezelfde plaats, enkele maanden later als de tweede foto
Mooi dat je nu wakker bent Kan ik jou ook gaan volgen! Ik ben wel een beetje jaloers hoor Maargoed, ik heb hopelijk een stage in het buitenland volgend schooljaar
Ziet er echt super uit en volgens mij is je gastgezin ook super!
Ik zit nu alweer bij een ander gastgezin En geloof graag dat er nog mensen wakker zijn hehe. Zal misschien later nog updaten en anders morgen (voor mij)
@heidy_wilco Dit is zeker niet de enige keer dat ik het buitenland opzoek, wil zeker nog in mijn uni/hogeschool nog een jaar in het buitenland vertoeven, dan wel voor stage. En dan het liefst in de USA of UK