Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
franka75 schreef:Hm volgens mij zijn ze gewoon op het geld uit daar, tikt lekker aan ik zou eens bij de nederlandse ambassade vragen wat die kunnen doen.
verootjoo schreef:franka75 schreef:Hm volgens mij zijn ze gewoon op het geld uit daar, tikt lekker aan ik zou eens bij de nederlandse ambassade vragen wat die kunnen doen.
Nee, hier staan de boetes lekker in verhouding.
220 euro voor handheld bellen en ook voor je auto verkopen op plekken waar het niet mag. 50 euro als je niet stapvoets fietst in een woonerf. 180 euro als je onnodig toetert.
700 boete omdat je mogelijk een nieuwe ziekte importeert in noorwegen vind ik niet gek. Die ziektes komen daar nog niet voor, logisch dat ze die niet willen hebben. Die regels stellen ze niet voor de lol op, daat zit echt wel een wetenschapppelijk fundament achter.
Loesje88 schreef:Wat ik nou 'grappig' vind na het lezen van dit hele topic..
Is dat je zo vaak aanhaalt dat jullie hond zo snel gestresst is en je neemt het 'Norwegen' kwalijk hoe jullie vakantie nu loopt. En dat de hond daardoor nog meer van streek is.
Waarom, in godsnaam, neem je een snel gestresste hond, mee op een uren lange autoreis?
Had het beestje lekker thuis gelaten bij familie of goede vrienden. Had jullie állemaal blijkbaar veel stress gescheeld
[***] schreef:Zelfs een criminieel krijgt nog een lagere boete, het is een pillete van 4 euro.
Net alsof die pil niet 9 dagen van te voren werkt.
Zo'n bedrag voor een wormpje die ze niet heeft, wat is de boete dan wel niet als je dier hondsdolheid heeft, 2000 euro?
Ik zal hun is in een kelder stoppen.
speurneusc schreef:heb wel iets verstand van honden en trainen met honden, was geen loze kreet of zo...
maar goed jullie hebben hondje terug en jullie vinden dat gedrag geen probleem... prima toch..