USA 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:14

Jeej! We hebben geboekt! Van de zomer heerlijk 2 weken naar Florida. We hebben geboekt bij cheaptickets, maar ik vind dat e-ticket echt heel vreemd. Het is eigenlijk niet meer dan je reisschema. (Jup! ik ben zo'n type die stiekem het liefst via een reisbureau boekt zodat je nog ouderwetse tickets krijgt ;) )

Yasmine

Re: USA 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:16

Oeeeeh leuk, Auk! Laat de voorpret beginnen!

Ik ben zo iemand die altijd pas op het vliegveld incheckt zodat ik ook nog papieren tickets krijg :D Die van mijn vorige reizen (2002-2012 ieder jaar naar Amerika gegaan) heb ik nog allemaal. Dat zijn voor mij de mooiste herinneringen aan trips :)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:22

Hahaha, ik doe het dan niet eens als souvenier, maar meer omdat ik dan zeker weet dat de tickets kloppen. Met die e-tickets ben ik altijd bang dat er toch iets niet helemaal goed gaat :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:41

auk schreef:
Hahaha, ik doe het dan niet eens als souvenier, maar meer omdat ik dan zeker weet dat de tickets kloppen. Met die e-tickets ben ik altijd bang dat er toch iets niet helemaal goed gaat :D
Het went :(:) :D

Maar ik snap wat je bedoeld hoor, het reisbureau gaf mij ook altijd een veiliger gevoel dan zelf regelen. Dit keer de tickets, de huurauto en het lang parkeren zelf via internet geregeld, ben benieuwd hoe dat ons gaat bevallen :=

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:02

Ik vind het electronisch weer veel fijner :Y) , geen gedoe met die stomme tickets, lekker online inchecken, heerlijk :D .

Super Auk en Tessa!! Leuk man!

Gatlinburg en Pigeon Forge lijken me leuk ter afwisseling van alle natuur. Als we in 2014 naar the Deep South gaan zullen we hier ook langs komen en ik heb al gelezen dat je er ook leuk kunt shoppen :D . Is ook leuk voor 's avonds lijkt mij.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:07

Online inchecken deden we al wel, dat vind ik ook fijner.
Of gewoon met de barcode op je telefoon.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:20

Wij zijn hier ook druk bezig met de voorbereidingen, boeken alles zelf online, behalve de camper die hebben we via Tioga tours gedaan.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:34

Ik vind de voorbereidingen al hartstikke leuk :D . Het inlezen over welke route, wat er allemaal te doen is, wat je écht niet moet missen :D , de reisverslagen, foto's bekijken, heerlijk!!

Dit jaar wordt het een weekje New York en dat vind ik ook kei leuk, iets wat op mijn bucket list stond zeg maar, maar de voorbereidingen daarvan zijn toch heel anders en minder leuk. Je bent maar een week daar en we willen alle touristische dingen zien natuurlijk, wat wijken bezichtigen en natuurlijk het broodnodige shoppen.

De ander reis zal pas over 1,5 jaar zijn, dus nog tijd genoeg, maar ik wordt al helemaal blij als ik dingen uit aan het zoeken ben :D .

Jessietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:04

Heeft iemand ervaring met paardrijde in de Red Rocks bij Las Vegas?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:30

Op TLC is momenteel Breaking Amish bezig over een paar Amish mensen die voor de eerste keer in NY verblijven.

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:57

ik boek ook liever mijn tickets via een reisbureau, op een of andere manier voelt dat veiliger :o , maar deze keer ga ik denk ik zelf de heel reis in elkaar knutselen (vriendlief heeft daar totaal geen kaas van gegeten).

ik weet dat wij in Texas vorige keer ook een vette pick-up hadden kunnen rijden, wij hadden ene auto via Alomo, maar is dat niet staat afhankelijk?
wij hadden een flinke station wagen genomen, voor hier een flinke auto, maar daar werden we gewoon uitgelachen :oo , dus komende keer gaat deze dame ook in een vette bak rond crossen natuurlijk! :D

ik heb alleen nu even geen enkel idee wat ik nu moet gaan doen, opeens wil iedereen om mij heen dat we maar ook hier in nederland gaan trouwen, want dan kan iedereen erbij zijn. dan heeft het trouwen in Texas natuurlijk gewoon geen ene reet zin meer |( en ga ik dan dus ook niet doen.
vriendlief heeft geen idee, en maakt zich er allemaal totaal niet druk over en geeft ook geen mening.
dus daar zit ik dan: ikke wil in TX trouwen, man: maakt niet uit, familie: hier of eventueel dubbel.

ik baal er wel stevig van! en heb echt totaal geen zin meer om nu van alles uit te zoeken aan lokaties ofzo.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 23:17

E-tickets zijn net zo betrouwbaar als de oude tickets hoor!

Ehhh Mister, het is toch jullie bruiloft?! :o
Lekker belangrijk wat andere mensen willen! Gewoon in Texas trouwen en thuis een leuk feestje voor familie en vrienden geven. ;)

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:34

ja dat dacht ik ook altijd, maar nu het echt zo zou gaan dan blijkt dat ik maar weinig te vertellen heb over mijn eigen bruiloft.
het idee is juist dat er verder niemand bij is, gewoon wij met zijn tweetjes. maarja, er zitten dus nog een hoop haken en ogen aan om het zo voor elkaar te gaan krijgen ben ik bang.

pff, ik heb er echt zo'n vieze smaak van!
waarom kunnen mensen nu niet gewoon blij zijn en zich er verder niet mee bemoeien?
ik ga het echt niet dubbel doen, en wil ook helemaal geen feest hier gaan geven, misschien een etentje met een paar mensen, maar meer niet.

sorry, ik wil niet een of ander klaag muts uithangen, maar het zit me even erg hoog.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 23:44

Tsja, ik zou mijn droombruiloft niet laten verpesten door een ander maar ik begrijp ook wel dat het op deze manier niet leuk is. Wij hebben het ook met zn tweetjes gedaan en vooraf niemand ingelicht, wel zo makkelijk, haha! Laat het even rustig bezinken! ;)

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:58

dat hadden wij dus ook gewoon moeten doen, lekker niks zeggen, en dan hadden we nu al dat gezeur niet gehad.

ik ga er nog eens een paar nachtjes over slapen en eens goed met de hubbie overleggen wat hij er nu precies van denkt, en dan zien we wel weer verder.

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:02

trouwens eens even een vraagje waar iemand hier misschien wel een antwoord op heeft:

kan je met wereld zegels die je hier in nederland koopt vanuit amerika een brief naar hier versturen???

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:57

Nee. Je moet Amerikaanse postzegels hebben om vanuit Amerika dingen te versturen.

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 01:34

zou je die hier in nederland kunen kopen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:29

Nee, die kan je alleen in een kantoor van USPS (Amerikaanse post) kopen.

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:51

hmm dat is een beetje jammer. ok dan zal ik iets anders moeten gaan verzinnen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:19

Wat wil je dan doen?

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:31

ik schrijf sinds een tijdje met een gevangene in texas, echt een hele lieve man, maar hij komt uit een arm gezin en zijn familie kan dus bijna nooit geld aan hem geven.
dus hij kan heel moeilijk brieven schrijven.

nu wilde ik hem postzegels sturen ipv geld te sturen, gewoon geld kan hij alles mee doen, maar postzegels moet hij wel op een brief gebruiken.
maar dan zal ik iets anders moeten verzinnen om te doen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:10

Charles schreef:
Ik ook inderdaad. Eerste reis heb ik via expedia geboekt. Dat was alles in 1, auto, hotel en vlucht. Dit keer heb ik alles apart, auto bij expedia, hotels bij booking.com en ticket bij cheaptickets.nl. In dit geval was dat het goedkoopste maar als je 1 bestemming hebt zou ik expedia aanraden.

Wij willen gaan vliegen en dan met de camper rondtrekken. maar wel weer op dezelfde plek inleveren.

Iemand tips om campings te boeken?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:11

Campings in de USA weet ik niet, volgens mij zijn dat van die vrije campingplekken maar dat weet ik niet zeker.

Ik baal onwijs trouwens, lang leve de KLM Wereld Deals als je al je ticket geboekt hebt ;(

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:47

quera schreef:
Iemand tips om campings te boeken?

Waar ga je heen? Ik boek de campings altijd zelf via de website's van de campings. Heb je camper al gehuurd?