Walibi Fright Nights 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirrlfl

Re: Walibi Fright Nights 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:13

Wij gaan vandaag. Vertrekken rond half 2 er al heen :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:40

Kaartjes daar kopen zou ik niet op gokken. Dikke kans dat ze dan al uitverkocht zijn. En ze zijn zowiezo duurder. Via internet gaat t echt supermakkelijk, dus waarom niet van tevoren?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 14:02

Snoekiej schreef:
Maar dat is echt al jaren zo. Dat heb ik echt zeker al 4 keer zo meegemaakt. Heel vroeger gingen we The Mystery Ranch echt in groepjes naar binnen en zat er echt een aantal minuten tussen jou en het volgende groepje. Dat was echt doodeng. Toen zijn wij ook alleen de mensen voor ons tegen gekomen, twee meisjes die gelijk op het begin niet verder durfden. Verder hebben we geen andere bezoekers in het Haunted House gezien.

Ik ben vorig jaar ook geweest en toen hadden we er toch echt geen last van... Nu liepen we in 2 van de 3 huizen echt in rijen door de huizen heen, erg zonde. En dan heb ik het niet over 2 groepjes achter elkaar, nee met zo'n 15 man in een rij!!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:09

Wij gaan zondag met een groep van 8! Ben benieuwd gaan in 3 huizen :)

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 17:32

Vorig jaar geen last van gehad bij Alice.
We werden ca 2 min na de volgende groep pas het huis in gelaten.
En ook geen last van mensen die achter tegen ons aan liepen.

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:33

Net geweest nu terug naar huis. T viel onwijs tegen.. Amper wat vam t park gezien: 1.5 uur in de rij bij houten achtbaan gestaan. 1.5 uur bij het eten. 1.5 uur bij Eddie's funhouse en als laatste 2 uur & 3 kwartier bij de villa gestaan. Villa was wel leuk maar voor zo lang wachten :n Psychoshock hebben we niet meer gehaald...
En zo koud echt verschrikkelijk!
En dat voordringen bah! Vooral bij de villa. Echt te associaal! Op den duur stond er een stel constant naast me en ging langzaam ertussen. Maar wij waren met een groep van 10.. Ik vroeg of ze naar achter wouden gaan en waar ze mee bezig waren. Toen zeiden ze dat ze wel achter me zouden gaan staan :roll:

Volgend jaar misschien weet maar geen spookhuizen meer. Want aan acteurs op straat hb je genoeg aan!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 00:44

Jammer dat er zoveel negatieve verhalen zijn.
Ik heb er juist heel veel zin in.
Heb dan ook een rip-pas en hoef dus ook geen uren in de rij te staan (als t goed is)
Maar als ik jullie zo hoor heb je er dus niets aan om losse kaartjes te hebben voor de huizen want je redt t niet eens om er in te komen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 08:42

Wij rijden 10 uur weg. Een lange dag dus maar heb er zin in *\o/*

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 09:30

Ik ben al onderweg Haha. Heb er zin in! Afgelopen twee jaar ben ik naa moviepark Germany geweest, daar was de fright night erg leuk!
Dus ik benieuwd hoe het in Walibi is :)!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 12:18

Wij gaan pas rond een uur of 3/4. ALs jullie iemand horen hoesten, snotteren en door haar neus hoort praten dan ben ik dat haha

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 12:22

Wij gaan ook pas rond half 2 hier weg :j

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 12:30

oeff niks voor mij haha word al helemaal bang bij het zien van de filmpjes :')

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 12:59

ik ben gister geweest en vond het super (eng)
Ook de spookhuizen waren super was in eddie's funhouse geweest en haunted holidays.'
Vond het alleen wel jammer dat het zo druk was, moest overal minimaal 45 minuten wachten en de spookhuizen anderhalfuur.
Ik werd van het groepje altijd het vaakst gepakt omdat ik het kleinst was en heel bang keek, dus als je niet wilt dat ze achter je aan komen moet je gewoon geen oog contact maken haha

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 17:59

Er waren morgen ook mensen die gingen toch?
Nog herkenningstekens? :))

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:11

Ik ben er morgen! Ik zou alleen niet echt weten waar je me aan zou kunnen herkennen _O-

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 23:19

Nou het was echt knetterdruk zeg, niet normaal. En de kou hielp ook niet echt mee ;)
Wij zijn in 1 huis geweest, daar ging je echt met drommen mensen tegelijk doorheen. Dus echt spannend was het niet nee. Wel heel tof gemaakt :D :D

uitgebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 23:23

Mijn zoon is vandaag vanwege de drukte ook veel vroeger naar huis gekomen. Hij gaat er echt NOOIT meer heen....
Dit dagje heeft hem ruim 60 euro gekost incl. de treinreis, zonde van het geld. :n

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 00:15

We zijn nu in het hotel. Het was ontzettend druk! We hebben wel alle shows gezien, alle gebieden en alle Haunted Houses! Wij hadden namelijk RIPpassen! Binnen twee minuten waren we binnen, geen enkele rij! :)

Hierdoor echt 'geen' last gehad van de drukte :).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 00:37

Ik ga morgen :D

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 00:58

Ik ben ook vandaag geweest, nou we kwamen daar aan, was Walibi vol!
Bij de parkeerplaatsen werden we al terug gestuurd, wij zijn toch gewoon gaan kijken en zijn uiteindelijk binnen gekomen gratis nog wel :P en toen we erheen liepen hadden we kaartjes gekregen voor haunted holidays, was ook wel erg leuk maar inderdaad jammer dat iedereen achter elkaar erin word gestuurd zodat je niet meer schrikt omdat t een paar meter voor je al gebeurd. Ben wel 1 keer echt goed geschrokken hahha, maar was echt abnormaal druk! Dat vond ik wel minder leek net of je op de markt liep! En dan van die vervelende marrokanen die stoer deden en regels express gingen overtreden...pff daar word k zo moe van altijd!

Maar een leuke tijd gehad, wel heel kou maar wel gezellig en gelukkig gratis binnengekomen hahhaha

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 03:31

Nooit meer!!!

Kijk er al jaren naar uit maar elke keer te laat met kaarten kopen. Dit jaar (vandaag 27e)eindelijk en vol verwachting naar Walibi.
s´morgens vertrokken al met al pas om half 1 op het park na een flink eind lopen en een mega rij bij de ingang zijn we binnen joehoe!!

Dat joehoe was ons snel vergaan -O- slechts alleen in de express geweest (ruim 1 uur wachttijd) want die rijen waren niet normaal zo lang. We hoorden mensen die 1,5 a 2 uur in de rij hadden gestaan en dat voor 60 sec. lol of een simpele (bijna koude) hap eten.
De 4 huizen hebben we wel gedaan, je bent er zo doorheen,loopt hutjemutje en staat ontiegelijk lang in de rij, ik vond er echt weinig aan op deze manier!

En dan het grootste drama.....om 22.00 waren we bij de auto, 0.40 -:(- reden we dan eindelijk de openbare weg op. Wat een vreselijke chaos op die parkeerplaatsen, verkeersregelaars stonden maar een beetje met de handen in de zakken toe te kijken hoe mensen steeds geirriteerder raakte. Wij stonden op de achterste parkeerplaats en raken aan de praat met een groepje die vaker is geweest en wat zegt één van de jongens.....ze laten eerst alle andere parkeerplaatsen leeglopen en daarna mogen wij. Was nog waar ook!! wij rijden eindelijk weg....alle parkeerplaatsen al leeg en donker.
Ik zelf uiteraard inmiddels ook flink geirriteerd spreek een verkeersregelaar aan bij het uitrijden en deze meneer weet mij doodleuk af te kappen met.....je bent er nu toch uit,wat zeur je dan? :roll: En dat na ruim 2.5 uur chaos en wachten op de parkeerplaats.

Nou echt ik vond het mijn geld dubbel en dwars niet waard!!
Vraag me ook serieus af of de hoeveelheid aanwezigen wel is toegestaan. In mijn ogen is dat hele fright night gebeuren enkel gericht op zoveel mogelijk mensen dat park in prakken,veel geld verdienen en er weinig voor terug doen.
Met recht een horror dag maar dan wel zeer negatief voor Walibi.

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 12:54

Zo, wij waren gisteren naar fright nights gewees: awesome, maar me-ga druk!!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 12:55

T was veel te druk gisteren. Jammer en ook gevaarlijk vind ik...

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:13

Gisteren ook geweest, we zijn in 2 dingen geweest. en niet in een spookhuis gegaan, ontiegelijk druk.. schijnt dat er ongeveer 24.000 mensen waren..

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:30

Balen dat het bij jullie zo druk was :(

Ik ben 19, 20 en 21 oktober geweest, wij zaten in een huisje. En dat is zeker aan te raden! De huisjes zijn niet geweldig ofzo, maar vlakbij het park en je kan bij opening al naar binnen zonder enorm vroeg op te moeten staan. Ook hebben we de spookhuizen verdeeld en zijn we op rustige dagen in de grote achtbanen gegaan.

Hierdoor een heel geslaagd weekend gehad!