USA 2012 - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:49

Katja schreef:
Prachtige foto's!!
WB is een goede keuze, de route is wel wat lastig omdat je op een kort stuk heel vaak van snelweg moet wisselen.

Had je mijn post gezien 1234?

Ja sorry was vergeten erop te reageren :D thnx!!
Gaan we zeker voor kijken! Je blogs had ik indd al een x gezien, daar heb k ook leuke dingen uit gehaald om te doen :D

Morgen gaan we een bootje huren, en dan schijnen de dolfijnen met je mee te zwemmen en naast je boot te springen :D hoe gaaf! Ben echt heel benieuwd.

Nadir

Re: USA 2012 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:10

Dat zou leuk zijn 1234! Waar ga je dat doen?
Wij hebben bootje gevaren in The Everglades en we zouden schilpadden, dolfijnen, haaien en zeekoeien te zien krijgen. Wij hebben echter alleen vogeltjes gezien. :+

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:16

Ach is nog meer dan wij destijds, wij alleen wat roadkill en regen :+ Vond er echt helemaal niks aan

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:19

Nadir schreef:
Wij hebben bootje gevaren in The Everglades en we zouden schilpadden, dolfijnen, haaien en zeekoeien te zien krijgen. Wij hebben echter alleen vogeltjes gezien. :+

Ehhh bij de Homossassa rivier ofzow geloof ik xD Weet niet 100% zeker :P We hebben geloof ik nog niet geboekt en weten ook nog niet helemaal waar we het bootje gaan huren xD Misschien huren we em wel ergens anders.
We weten dat het geen 100% garantie is :D Maar een man van het park waar we nu zitten, heeft het vaak gedaan en zegt dat je meestal wel dolfijnen ziet daar :j Die raadde het ons aan om te doen :D En anders is het een lekker stukje varen :j
Morgen wordt het hier mooi weer, dus we gaan het sowieso morgen doen :D
Het is dan 32 graden, lichtbewolkt en droog :D De dagen erna, of nouja vanaf zondag, gaat het ook onweren, dus dan gaan we het maar niet doen :P Dalijk kan het niet doorgaan.

Wij gaan niet naar de Everglades ivm verkeerde seizoen :P Je zou er bijna niets zien en het zou er vol zitten met muggen enzo.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:05

Als je naar die studio's gaat, zie je dan ook acteurs rondlopen of niet? :P <<) aangezien True Blood daar ook is :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 15:22

Nee, je komt alleen op plaatsen waar niet wordt gefilmd. Wij mochten op de sound stage van Pretty Little Liars (de slaapkamers en de school) omdat ze daar enkele dagen voordien klaar waren met filmen, maar het zou nogal chaotisch zijn als ze toeristen toelieten op sets waar momenteel wordt gefilmd.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:23

Nouja, het zou leuk de cast te ontmoeten :')

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:28

Ze lopen er trouwens absoluut wel rond hoor :) Hele kleine kans dat je ze ziet.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:13

1234, hoop voor je dat jij ze wel gaat zien!

Ohh Yasmine ik ben echt jaloers dat jij op de set van PLL bent geweest... -O-

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:22

1234 schreef:
Nadir schreef:

Ehhh bij de Homossassa rivier ofzow geloof ik xD Weet niet 100% zeker :P We hebben geloof ik nog niet geboekt en weten ook nog niet helemaal waar we het bootje gaan huren xD Misschien huren we em wel ergens anders.
We weten dat het geen 100% garantie is :D Maar een man van het park waar we nu zitten, heeft het vaak gedaan en zegt dat je meestal wel dolfijnen ziet daar :j Die raadde het ons aan om te doen :D En anders is het een lekker stukje varen :j
Morgen wordt het hier mooi weer, dus we gaan het sowieso morgen doen :D
Het is dan 32 graden, lichtbewolkt en droog :D De dagen erna, of nouja vanaf zondag, gaat het ook onweren, dus dan gaan we het maar niet doen :P Dalijk kan het niet doorgaan.

Wij gaan niet naar de Everglades ivm verkeerde seizoen :P Je zou er bijna niets zien en het zou er vol zitten met muggen enzo.

Dat is inderdaad in Homosassa, wij zijn toen in Clearwater naar dolfijnen wezen kijken en toen sprongen niet bij de boot maar een flink stuk er vandaan. Ben benieuwd of je ze ziet

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:15

Leuk dat je dat ook hebt gedaan daar :D
Ja ik ben ook benieuwd :) Ligt ook altijd aan het moment zelf denk ik :P De een heeft wel geluk, en de ander niet.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:23

Ja precies! Ik heb toen niemand gezien, althans, niet dat ik weet. Er lopen ook ontzettend veel acteurs/actrices rond die ik niet ken natuurlijk :') Wij zijn ook langs de trailers van acteurs gereden dus je kan maar net mazzel hebben dat iemand naar binnen/buiten gaat.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:27

1234 schreef:
Leuk dat je dat ook hebt gedaan daar :D
Ja ik ben ook benieuwd :) Ligt ook altijd aan het moment zelf denk ik :P De een heeft wel geluk, en de ander niet.

Ik vond het destijds zonde van ons geld, want de dolfijnen waren gewoon erg ver weg. Zelf vond ik het leuker om naar Discovery Cove te gaan alsmede Trainer for a Day in Seaworld te zijn. Maar nu zou ik dat niet meer doen, aangezien mijn mening over Seaworld niet meer positief is. Ik zal daar geen stap meer binnenzetten.

Veel plezier in ieder geval, hoop dat ze bij jou wat dichterbij zullen komen

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:15

Ik mag op een paar maanden na helaas geen auto huren, maar m'n ouders wel ;)
We hebben voor morgen Warner geboekt. Dan hebben we een huurauto. Vandaag komen we ff lekker bij van al het reizen. Gisteren in 1 dag van Montana naar California gereisd.

Lifaya heb jij een Super 8 geboekt? Wij zitten daar nu. Best aardig. Geen luxe, maar heerlijk (gratis) ontbijt en een buitenzwembad met sauna... :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:23

wat een enorm gave reis maak jij zeg! <3

Ach aan het ontbijt heb ik niks :') ik vertrek weer voor het ontbijt er is, Ga wel vragen of ik iig iets kan meekrijgen gezien ik pas om 6:22 vertrek met het vliegtuig. Ik hoop dat bij Super 8 in Wichita ook een zwembad is :oo kun je niet bij de receptie vragen of Wichita dat heeft? :') van de website word ik niet wijzer :))

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:34

Ik verwacht dat elke super 8 er eentje heeft, maar ik zal ernaar vragen als ik het onthoud ;)
Ontbijt is vanaf 6 uur, geen idee of ze ervoor al wat hebben. Je kunt zelf verse wafels maken *zoekt lippen likkende smiley* :')

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:35

Wat ik ervan kan vinden op verschillende sites is geen zwembad :) Maar ik hoop voor je dat de verwachting van mijn bovenganger waar is :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:38

Ik hoop ook op een zwembad :') man wat spring ik daar graag in met deze temperaturen :') ik kan geen hekken openen nu want de hekken zijn kokend heet := zelfde geld voor de staldeuren die in de zon zitten :+

áls er een zwembad is... is dat het eerste wat ik ga bezoeken :))

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:41

Hoe warm is het bij jou?
Hier wordt het een graad of 29, lekker. Maar man man man wat heeft NL slecht weer...hopelijk wordt het na verloop van tijd beter.

Hoe spreek je Wichita uit? :+

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:44

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:44

hier is het tussen de 35 en 45 graden :+

Wichita... hummm, hoe schrijf je dat op :') Wi-tji-tah, zoiets? :')

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:42

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 01:08

Hier in inverness ( en ook op de andere plaatsen waar we zijn geweest) was het tussen de 30 en 33 graden.
Alleen in Nashville was het 42 graden.

Net onwijs lekker gegeten bij Olive Garden in Inverness, dankzij de tip in dit topic :D thnx!!
Zonder die tip waren we er zo voorbij gereden. K zag t bordje Olive Garden aan de kant van de weg boven de bomen uitsteken toen we er langs reden :D
Als we wilden kregen we zelfs nog refills van soep die je gratis bij je pizza of pasta kreeg, en zelfs bij de voorgerechten kon je refills krijgen :oo helaas is onze maag niet oneindig.
Die Amerikanen zijn wel een beetje gek :D
Maar dit restaurant staat nu bovenaan ons 'lijstje' met restaurants waar we hebben gegeten! Echt aanrader.

We hebben vanmiddag een Airboat tour gedaan. Gwoon met een gids dus die de boot bestuurde enzo.
Was wel erg leuk om te doen, was weer eens wat anders :) Hebben ook nog dolfijnen gezien. Of nouja de vinnen boven water dan. Niet zo heel dichtbij, maar die man zei dat, als de dolfijnen jonkies hebben, ze ze eerst zoveel mogelijk uit de buurt van boten houden, om ze te beschermen, en als ze wat ouder zijn, gaan ze juist naar de boten toe, om ze de boten te introduceren :) Maargoed, we hebben ze wel gezien :D
Al denk ik niet dat het nog veel zin heeft om zelf een boot te huren en te varen. Tenzij we naar een ander gebied gaan waar ze geen jonkies hebben.

K heb een deel van de tour ook gefilmd :D Weet niet of jullie het leuk vinden om het filmpje te zien als ik em op mn laptop heb gezet? :) Anders kan ik em wel hier plaatsen, of via pb.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:39

Bij Olive Garden kun je idd heerlijk eten! Het is alleen altijd zo veel. :D

Leuk dat jullie dolfijnen hebben gezien!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 13:56

Ja indd :D maar we hebben wel alles op gekregen :D alleen geen refills van eten genomen natuurlijk :P