Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Nog een vraagje, heb het nog niet uitgezocht namelijk, maar hoe liggen de campings ten opzichte van Plitvice? Is het te doen om dit te voet te bezoeken vanuit de campings of moet je hiervoor met de fiets of auto gaan? We weten namelijk nog niet of we wel fietsen meenemen, de vorige camper-trip zijn ze niet uit de camper geweest en dat neemt uiteindelijk wel de nodige ruimte in. (Ze kunnen wel op het fietsenrek, maar dat is ook jat-gevoeliger en het zijn dure fietsen, dus zetten we ze in de "garage" die er is onder het bed, waar ook de tuinstoelen en dergelijke staan.)
wendely schreef:Ayhno, Onze buren hebben ook op lanterna gestaan. Van horen en zeggen, een ontzettend grote, massale eb drukke comping.
Niet mijn ding..
De show is idd op bepaalde dagen.
Wij zijn vorig jaar ook in bosnie geweest, ook totaal geen problemen met veiligheid gehad. Zolang je maar niet van de hoofdwegen afwijkt. De grens over komen duurde wel ontzettend lang!
Neonlight schreef:wendely schreef:Neonlight, wat willen jullie sowieso gezien hebben?
Even uit mijn hoofd, lijstje ligt ergens anders, maar Plitvice staat er in ieder geval op. Verder nog Dubrovnik, en een tripje naar Mostar.
1 van die eilandjes voor de kust willen we nog aandoen (helaas weet ik uit mijn hoofd niet welk) als het kan met de camper.
Nog een vraagje, heb het nog niet uitgezocht namelijk, maar hoe liggen de campings ten opzichte van Plitvice? Is het te doen om dit te voet te bezoeken vanuit de campings of moet je hiervoor met de fiets of auto gaan? We weten namelijk nog niet of we wel fietsen meenemen, de vorige camper-trip zijn ze niet uit de camper geweest en dat neemt uiteindelijk wel de nodige ruimte in. (Ze kunnen wel op het fietsenrek, maar dat is ook jat-gevoeliger en het zijn dure fietsen, dus zetten we ze in de "garage" die er is onder het bed, waar ook de tuinstoelen en dergelijke staan.)