Zo, mijn koffer is gepakt Voor vertrek nog de laatste dingen erin en dan dinsdag lekker naar Rhodosss Ik ben er zooo aan toe, ben dat schijtweer hier helemaal beu
NatasjavE
Geplaatst: 28-04-12 23:10
__denise schreef:
Corfu kan ik me ook niet zo herinneren. Maar wat is nou het punt eigenlijk, van die landingsbaan? Hard remmen, wind?
Dat je vanaf het water komt en dat het net is of de piloot hem ook daar in het water neerzet.
Ik ga gezellig met mijn lief vriendje naar Corfu. Aqualand Village om precies te zijn. Zelf zijn wij nog nooit in Griekenland geweest. Wel hebben wij een auto gehuurd omdat we niet aan het strand zelf zitten, iemand nog leuke tips voor ons?
Wij gaan elk jaar standaard naar Griekenland, ben echt Griekeland fan! vorig jaar zijn we naar Rhodos geweest en naar Zakynthos. Rhodos was al de derde keer, is mijn leukste eiland tot nu toe! Ben beniewd naar Kos! Wij gaan over 4 weken.
Wij vallen eigenlijk ook altijd weer terug op Griekenland. Mensen zijn superaardig, mooie natuur, lekker weertje. Ahhh wat mij betreft vertrek ik morgen gewoon.
Ohhh maar dat landen valt dus wel mee. Maar het is dus altijd zo dat je een tussenlanding hebt? We zaten gisteren op internet maar vliegtickets te kijken en dat nog wel eens moeilijk worden. Meeste vliegen 1 keer per week naar Skiathos, net nu wij er anderhalf heen willen...
Zakyntos had ook een super korte landingbaan. Ik heb onwijs vliegangst, maar vond het niet veel enger of minder eng dan lange baan. Je merkt alleen dat hij meteen flink in de ankers gaat als hij de grond raakt.
Lovelita, alvast veel plezier op vakantie! Maar dat gaat vast wel lukken! Manzano, die van Skiathos is 1,5 km .. Bij ons was het toen net een paar dagen van te voren slecht weer geweest en hoorden we gelukkig achteraf dat het nog maar de vraag was of we konden landen ivm gladde landingsbaan, misschien dat hij bij ons daarom zo enorm heftig stopte, je vloog echt uit je stoel niet normaal Maarja, ik ben er nog en ik ga ook weer vliegen met mijn vliegangst dus ach why not?
Mijn vriend en ik gaan de week voor begin bouwvak naar Lesbos! Ik heb daar 4 jaar geleden stage gelopen en natuurlijk gaan we daar dan ook even kijken. Ik vind het er heerlijk! Vriendelijke mensen een geen massa toerisme