Hou er rekening mee dat er altijd wat mensen afvallen
Astaloca
Geplaatst: 11-01-12 22:25
Utrecht word het denk ik als meeting? Valt me wel op dat BM en GoGo veel 'niet beschikbaar'.. Zijn er echt zoveeel jongeren nu al aan het boeken?
Edit: Idd zoals Asyaa zegt.. maar hou er wel rekening mee natuurlijk en 11 word dan weer zo'n raar getal
Oja mocht je met GoGo oid dergelijk gaan.. die regelen vaak vervoer naar bijv een excursie e.d. Ik denk zelf dat autovakantie niet echt haalbaar is qua prijs e.d.
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 11-01-12 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Het wordt inderdaad dan utrecht. Gaan we daar gewoon even wat eten/drinken enzo . Zullen we het begin feb plannen op een woensdagavond of in het weekend?
Ben ik weer Krijg er al helemaal zin in Ik zou zeggen, laten het hierbij... Een huisje vinden voor nog meer mensen is ook onmogelijk denk ik
Astaloca
Geplaatst: 11-01-12 22:31
en anders kun je altijd splitsen he WEL DAN EEN HELE GROTE VLAG MET ''BOKT ON TOUR!'' BIJ ONS APP/HUISJE/HOTEL
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 11-01-12 22:34, in het totaal 2 keer bewerkt
Aprils_joke
Geplaatst: 11-01-12 22:32
mochten er nog mensen afvallen , houd ik me aanbevolen
Anoniem
Geplaatst: 11-01-12 22:32
xdniesje schreef:
Het wordt inderdaad dan utrecht. Gaan we daar gewoon even wat eten/drinken enzo . Zullen we het begin feb plannen op een woensdagavond of in het weekend?
In het weekend aub, overdag ook graag Van hier naar utrecht is een fiks eind rijden dus om dat 's avonds te doen... Liever niet
Anoniem
Geplaatst: 11-01-12 22:36
Astaloca schreef:
en anders kun je altijd splitsen he WEL DAN EEN HELE GROTE VLAG MET ''BOKT ON TOUR!'' BIJ ONS APP/HUISJE/HOTEL