Heb je een reden dat je niet alles bij hem doet? Ik wil inderdaad ook niet alles bij Wimpy doen omdat hij gewoon niet alles aanbied wat ik wel wil. Lees: dolfijnenexcursie, quad rijden .
Wij hebben gister heel de dag regen gehad, het is nu net ook weer drastische gaan regen en dan is het nu 8 uur. Ik zit in get. Theater met een trui aan haha Omg.
Het is ook regenseizoen nu daar.. Wij zijn 4 jaar geleden ook rond deze tijd gehad.. 9 dagen waarvan we 3 dagen vreselijke veel regen hebben gehad.. Gelukkig de rest van de dagen wel mooi weer en heerlijk genoten maar het is toch wel een beetje balen altijd...
Voor de mensen die nog gaan: Heeeeel veel plezier! Ooit ga ik nog een keertje terug, geweldig was het daar!
Destino
Geplaatst: 27-04-12 14:12
Het regenseizoen is toch later in onze ' Nederlandse zomervakantie' zeg maar? Ik ging iig altijd eind juli/begin aug..
Mijn vriend en ik hebben gister onze vakantie maar de Dominicaanse vastgelegd. We gaan 27 mei al, 9 dagen. Helaas kon de dame van het reisbureau ons geen folder meegeven van de excursies. Ik heb hier al het een en ander gelezen maar wil heel graag weten wat er vanuit holland international wordt geregeld. Sowieso wil ik graag een keer met dolfijnen zwemmen. @ Kim: gaaf die foto's en het filmpje van jouw zwemmen met dolfijnen! Daar zou ik ook graag heen willen.