Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jottum schreef:Macavity, die kende ik niet TAP?
MontyRulezz schreef:Ik vond San Francisco trouwens een mega afknapper. De GG bridge is gewoon een brug, niks bijzonders... Alcatraz vond ik wel leuk om te doen en Fisherman's Wharf is ook leuk maar verder vond ik er niet zoveel aan. Ik heb wel heel erg zin om de pacific coast Highway af te rijden naar onderen. Ik hoor alleen maar spectaculaire verhalen over het uitzicht!!
jottum schreef:Las Vegas begin ik steeds meer aan te twijfelen, gezien de reacties hier.
Zefana schreef:MontyRulezz schreef:Ik vond San Francisco trouwens een mega afknapper. De GG bridge is gewoon een brug, niks bijzonders... Alcatraz vond ik wel leuk om te doen en Fisherman's Wharf is ook leuk maar verder vond ik er niet zoveel aan. Ik heb wel heel erg zin om de pacific coast Highway af te rijden naar onderen. Ik hoor alleen maar spectaculaire verhalen over het uitzicht!!
En weet je misschien of er nog leuke outlets of winkels in de buurt zijn? Wij zijn daar de laatste paar dagen en we willen dan nog even shoppen voordat we naar huis gaan, mits de dollar nog een beetje gunstig staat.
Yasmine schreef:Ik heb Guess en Michael Kors gezien. Maar ik ben ook niet verder dan Gap en Aeropostale gegaan want daar heb ik alles gevonden wat ik nodig hadWou gewoon nog wat shirtjes voor Florida.
Ben net terug van een hele dag Grand Canyon, héérlijk. Om 6u opgestaan, 7u30 waren we daar en om 18u weer vertrokken. En morgenvroeg weer vroeg op om naar Santa Fe te rijden, wordt een stevige rit.