Ja sorry hoor maar mijn internet weigert gewoon mee te werken, kan de foto's ook niet normaal bewerken, dus iemand die zich geroepen voelt om een halster weg te werken? Ik heb al een groot deel gedaan maar verder lukt het niet
nou alvast 1 foto Mijn camera was tijdens de actiefoto's echt heel poedersuiker aan het doen, scherpstellen ging poedersuiker, hij wou ook op een gegeven moment niet meer klikken, ik wou hem bijna weggooien
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-11 20:06
Nog wat. Kan dus niet normaal bewerken he, de "mooie"actiefoto's met touwhalster kan ik dus niet plaatsen
evdpanne
Geplaatst: 27-11-11 20:07
Ahhhh jammer, ach je hebt nog drie weken .
Gave foto's wel weer! Die witte muur is ook echt heeeel handig als achtergrond .
er zullen hééééél veel foto's komen heb ik het idee hahaha, zit hier 3 weken dus zal me wel vermaken haha Het was vandaag heel bewolkt en waaide hard en rond de 20 graden maar morgen word zon etc voorspeld dus ben benieuwd haha
Leuk zoveel volgers hahaha ben blij dat ik het internet nu onder controle heb (van keuken naar woonkamer verkast en wifi doet het hier beter op mijn trage laptop)