Het wrange aan de praktijken van Dr. Mengele vind ik ook dat het echt verschrikkelijke en onmenselijke expirimenten zijn geweest, maar de kennis die eruit voort gekomen is..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ju1982 schreef:Ik ben er zelf ook stil van geworden.
ik ben met mijn vriend afgelopen zomer naar Oradour sus Glane geweest. Een dorp bij Limoges in Frankrijk waar op 10 juni 1944 het hele dorp is uitgemoord. http://www.strijdbewijs.nl/oradour/oradour.htm
_Nancy schreef:Heel dubbel inderdaad..
Enerzijds is het gewoon te erg voor woorden wat hij heeft gedaan.. Anderzijds zijn we wel veel te weten gekomen op die manier..
Moeten we nu blij zijn met die kennis of niet.. Denkend aan alle mensen die zich daarvoor onvrijwillig hebben moeten opofferen..
Fiffill schreef:rommulus schreef:Hoe lang het duurt voor het hart stopt als iemand in ijswater ligt (dus bij welke temperatuur)
Zoals al beschreven hoe lang een baby en of mens gemiddeld zonder voeding kan.
Met hoeveel voedsel een mens overleven kan
Transplantaties
Amputaties
Hoeveel bloed een mens gemiddeld kan verliezen voor ie dood gaat
Noem maar op, teveel om zo even te gaan opsommen
Bedenk zelf maar dingen waarvan jij denkt hoe zijn ze daar achter gekomen waarvan je achterin je hoofd eigenlijk wel een antwoord van weet
Ik kan me zelfs een documentaire herinneren van een stel die oa met straling experimenteerden
En het verband tussen roken en longkanker.
Ze zijn ook verder gekomen met operaties, alleen de manier waarop...
pinuts schreef:bedankt, denk niet dat ik er zelf heen zou kunnen. Vind het goed dat het er nog staat, maar kan me ook voorstellen dat velen t liever plat zien
rienne schreef:Ik ook wel Elin_, het waren toch de Duitsers die dit allemaal gedaan hebben?
Anneert schreef:_Nancy schreef:Moeten we nu blij zijn met die kennis of niet.. Denkend aan alle mensen die zich daarvoor onvrijwillig hebben moeten opofferen..
Ik denk dat die kennis er hoe dan ook wel was gekomen, maar dan op een andere manier..