Afgelopen vrijdag op de heenweg 2 grote ongelukken. En op de terugweg ook nog eens 3.
Maar deze week heb ik goede hoop. Het is herfstvakantie Dus ik hoop dat iedereen lang uitslaapt, of naar het buitenland op vakantie gaat. En dat ik lekker door kan rijden
Ik ben vanmorgen heel laat vertrokken, omdat ik vanavond laat moet werken. Dus ik kon mooi achter de file aanrijden. Ik zag dat het helemaal vast stond in Nederland.
Morgen en overmorgen ga ik proberen de files voor te blijven. Dus gewoon om 7 uur op je werk zitten.
Morrie zie je nog wel, die is soort van wit, maar de rest zie je inderdaad niet meer.... en dat schijnt t/m donderdag te duren, dan gaat het regenen, dus dan zie je ze ook niet (staan ze op het terras )
Ik zat in een restaurant we hadden niet zo'n zin toch in stilstaan.. Half 9 de 27 opgereden rn 21 uur thuis.. Zonder file
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-11 22:57
Bij mij viel het ook hartstikke mee, haha. Bijna geen file en ik kon lekker doorrijden. Net nog even lekker paardgereden in de mist. Dat heeft ook wel wat, zo'n bak in de mist met druppels aan de bomen. Ik had de druppels ook in m'n wimpers staan!
Ik ben weer op kantoor dames. Het was iig minder druk dan gisteren. Misschien dat er toch meer mensen de files proberen te spreiden of thuis werken.
Best grappig op Twitter dat ze aangeven dat op sommige snelwegen de spitsstroken open zijn ipv de gebruikelijke meldingen de spitsstroken dicht zijn. Waarschijnlijk minder tweets.
Houden jullie het verkeer in de gaten voordat jullie de weg op gaan? Of gaan jullie altijd maar? Ik probeer voordat ik weg ga toch altijd even snel op Twitter te kijken of er geen grote issues zijn etc. Google Maps op mijn telefoon laat tegenwoordig ook overal zien waar het verkeer niet doorrijdt. Ook wel erg makkelijk.