Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Er zijn hier alleen maar Duitsers en Engelsen die met groepen tegelijk komen dus dat is het niet echt. Er is wel een Belgisch meisje waar ik goed mee kan opschieten maar die heeft hele andere plannen helaas. Ik kwam haar vanochtend toevallig tegen in het resort en ook zij heeft, na 8 maanden reizen, nu moeite met contact zoeken omdat er gewoon rare mensen hier zijn.Maar ze verzekerde me ervan dat het echt wel beter wordt
. Maar t gaat nu al een stuk beter, heb lekker geslapen.
Er zijn op dit moment gewoon weinig eenzame backpackers. Ben nu op een tour en ook daar zijn ze allemaal in groepjes. Dat is het toch net niet. Maar goed, het komt vanzelf.
En je moet er ook gewoon even doorheen idd. Bedoel, zit in mn eentje aan de andere kant van de wereld. Gelukkig zijn er kennissen in Brisbane, dus als ik eeeecht er doorheen zit kan ik altijd nog daarheen. Maar ik wil echt nog niet naar huis, want dit is een fantastisch land.Ik houd van het land en van de Ozzie mensen.
Ik ga trouwens als ik terugkom naar een ander hostel, wat hopelijk niet zo'n dronken partyhostel is. Dus ik hoop daar eigenlijk mensen te vinden, en anders ga ik gewoon weer nara een ander hostel.
SpikkelFire schreef:T regent hier al een paar dagen.Maar ik ben 2 dagen op tour geweest en dat was echt geweldig.
Heb me echt prima vermaakt, gelukkig! Alleen mountainbiken in de regen was niet zo'n succes.
Maar ik ben nu aan het wachten op mn airport shuttle, die komt al over 7 uur.Dus ben mn tijd aan het volmaken en vanavond ga ik naar Darwin waar het als het goed is nog lekker weer is.