Ik ga backpacken en neem mee...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:17

En contacten bij een hostel ofzo? Dat je aan iemand voorstelt om er samen op uit te gaan? Ik heb het ook wel gehad als ik alleen op stap ging, maar het voordeel is ook dat je erg flexibel bent en je eigen plan kunt trekken.

Ik mag vanavond mijn tas pakken, het liefst laat ik alles hier, maar ga de hoogte in en daar wordt het flink kouder! Dus dan blijf je toch zitten met je kilos. Ben benieuwd of ik alles er nog in krijg.. Had op de heenreis ruimte over! Maar toen hielp mijn vriend inpakken..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 04:42

Er zijn hier alleen maar Duitsers en Engelsen die met groepen tegelijk komen dus dat is het niet echt. Er is wel een Belgisch meisje waar ik goed mee kan opschieten maar die heeft hele andere plannen helaas. Ik kwam haar vanochtend toevallig tegen in het resort en ook zij heeft, na 8 maanden reizen, nu moeite met contact zoeken omdat er gewoon rare mensen hier zijn. :') Maar ze verzekerde me ervan dat het echt wel beter wordt :j . Maar t gaat nu al een stuk beter, heb lekker geslapen.

Er zijn op dit moment gewoon weinig eenzame backpackers. Ben nu op een tour en ook daar zijn ze allemaal in groepjes. Dat is het toch net niet. Maar goed, het komt vanzelf.
En je moet er ook gewoon even doorheen idd. Bedoel, zit in mn eentje aan de andere kant van de wereld. Gelukkig zijn er kennissen in Brisbane, dus als ik eeeecht er doorheen zit kan ik altijd nog daarheen. Maar ik wil echt nog niet naar huis, want dit is een fantastisch land. :D Ik houd van het land en van de Ozzie mensen. :D

Ik ga trouwens als ik terugkom naar een ander hostel, wat hopelijk niet zo'n dronken partyhostel is. Dus ik hoop daar eigenlijk mensen te vinden, en anders ga ik gewoon weer nara een ander hostel. :j

Barramundi

Re: Ik ga backpacken en neem mee...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:49

@Spikkel: Waar zit je in het noorden, Darwin??
Als je mensen zoekt om mee samen te reizen (of een kamer zoekt, auto wilt verkopen, tent wilt kopen, werk zoekt of wat dan ook) kun je eens kijken op de Gumtree website. Heb ik destijds ook 3 mensen gevonden die met mij meegereisd zijn van Perth naar Darwin.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:14

Nee in Cairns (nu Port Douglas voor een nacht) nog, ga de 20e naar Darwin. Dat is ook wel een idee ja! Ben nog steeds all alone. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:17

SpikkelFire schreef:
Er zijn hier alleen maar Duitsers en Engelsen die met groepen tegelijk komen dus dat is het niet echt. Er is wel een Belgisch meisje waar ik goed mee kan opschieten maar die heeft hele andere plannen helaas. Ik kwam haar vanochtend toevallig tegen in het resort en ook zij heeft, na 8 maanden reizen, nu moeite met contact zoeken omdat er gewoon rare mensen hier zijn. :') Maar ze verzekerde me ervan dat het echt wel beter wordt :j . Maar t gaat nu al een stuk beter, heb lekker geslapen.

Er zijn op dit moment gewoon weinig eenzame backpackers. Ben nu op een tour en ook daar zijn ze allemaal in groepjes. Dat is het toch net niet. Maar goed, het komt vanzelf.
En je moet er ook gewoon even doorheen idd. Bedoel, zit in mn eentje aan de andere kant van de wereld. Gelukkig zijn er kennissen in Brisbane, dus als ik eeeecht er doorheen zit kan ik altijd nog daarheen. Maar ik wil echt nog niet naar huis, want dit is een fantastisch land. :D Ik houd van het land en van de Ozzie mensen. :D

Ik ga trouwens als ik terugkom naar een ander hostel, wat hopelijk niet zo'n dronken partyhostel is. Dus ik hoop daar eigenlijk mensen te vinden, en anders ga ik gewoon weer nara een ander hostel. :j

Als je de kans hebt moet je in Travellers Oasis gaan zitten! Dat is echt een supersupersuperleuk hostel in Cairns!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:52

Ik zat in Cairns in The Asylum, vond dat een erg gezellig hostel toen (is al wel een jaar of 3 geleden)!!
In Darwin heb ik een tijdje in Elke's Inner City Lodge gezeten, was toen erg gezellig en niet te duur!! Je zou even op hostelworld.com kunnen kijken of de reviews nog steeds goed zijn. In Darwin wisselt het nogal eens met de seizoensarbeiders die er soms verblijven :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 03:56

Whoeei, goed dat jullie het zeggen, Travellers oasis heb ik namelijk geboekt voor de komende nachten, die leek me ook al heel leuk. :D En Elke's had ik idd ook al gezien en apart gehouden voor Darwin. :j Dat geeft weer hoop!

Ben nu in Port Douglas en het is HEEEEEEEEEEEEEEEET!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 08:24

Jaja, wrijf het er maar in!! Hier stormt het inmiddels...
Hoe is Port Douglas?? Ik had destijds geen tijd om daarheen te gaan, nog altijd spijt van!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:20

Hahah heerlijk. :P

Port Douglas was leuk om gezien te hebben, maar langer dan 2 uur moet je er ook niet zijn tenzij je heel veel geld hebt om dingen te doen. :')

Ben nu in Travallers Oasis t/m vrijdag, jammer genoeg hebben ze niet langer plaats en er zijn wat leuke mensen! Jammer genoegi s er 1 net naar een ander hostel gegaan, dus vrijdag ga ik daar ook heen. :j En de andere 2 gaan bijna naar huis helaas.. Maar ik heb iig gezelschap voor de komende dagen. :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 09:44

Klinkt al wat positiever SF :j

En ik denk dat het ook voornamelijk wennen is, show je snel eens een paar foto's??

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:09

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 10:09

Oh ga thuis even kijken, zit nu op school dus daar is alles zo lekker traag...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:11

Haha, ik heb em even in mn OS gezet!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:12

Voorproefje:

Afbeelding

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 10:13

ooohhh ik = jaloers, ik kijk naar buiten en zie een fietsenstalling en heel veel regen...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:14

Hahah das idd een minder uitzicht..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 23:32

Jup gelukkig hoef ik daar nu een week niet naar te kijken :D

Hoe is het daar down under?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:15

Tis hier nog steeds warm, alhoewel t nu begint te regenen voor t eers in 6 maanden tijd, ook wel lekker!
Verder nog een beetje eenzaam maar ben vandaag met de trein door de bergen naar Een dorpje gegaan en daar nog koala geknuffeld. Dus ik had echt een topdag :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 09:12

Oh gaaf koala's. Ik wil in aussie graag een keer naar een koala ziekenhuis, lijkt me mooi om te zien hoe ze deze dieren behandelen want ik heb zelf 4 jaar bij dierenartsen gewerkt.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 09:35

Uhuh, ze zijn echt zooo schattig! Wilde er 1 meenemen maar dat mocht niet, flauw. :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 15:17

Dan neem je een knuffel koala mee... :D

Hoe is het nu? ga vanavond even kijken op je blog...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 02:34

T regent hier al een paar dagen. :( Maar ik ben 2 dagen op tour geweest en dat was echt geweldig. :D Heb me echt prima vermaakt, gelukkig! Alleen mountainbiken in de regen was niet zo'n succes. _O-

Maar ik ben nu aan het wachten op mn airport shuttle, die komt al over 7 uur. :+ Dus ben mn tijd aan het volmaken en vanavond ga ik naar Darwin waar het als het goed is nog lekker weer is. :j

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:08

Zooooo jaloers dat je naar Darwin gaat!!!! Ik hou echt van Darwin :+: Doe je ze daar de groeten van me :+
Heeeeeeeel veel plezier daar ennuhh... als je nog tips wilt, of iets wilt weten, roep je maar!!!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 12:47

SpikkelFire schreef:
T regent hier al een paar dagen. :( Maar ik ben 2 dagen op tour geweest en dat was echt geweldig. :D Heb me echt prima vermaakt, gelukkig! Alleen mountainbiken in de regen was niet zo'n succes. _O-

Maar ik ben nu aan het wachten op mn airport shuttle, die komt al over 7 uur. :+ Dus ben mn tijd aan het volmaken en vanavond ga ik naar Darwin waar het als het goed is nog lekker weer is. :j

Oeh balen zeg, maar goed regen hoort er ook bij. Als het maar niet koud is toch?
Veel plezier in darwin!!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 10:19

Hoii,

Ik ben net terug van 3 dagen Kakadu, dat was echt geweeeeldig. :D Afzien, maar erg leuk. :P Ook mede door de groep gelukkig!

Darwin zelf vind ik echt niets aan vergeleken met Cairns. :o Ik moet hier nog tot wss zondag blijven en ik ga woensdag naar Litchfield en verder weet ik het echt niet!!