Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik snap dat het voor sommige mensen de pest is voor hun rug om die stoel zo rechtop te hebben (ik heb zelf net zo goed rugklachten), maar ik vind het toch wel knap asociaal naar degene achter je. Je kunt dan dus bijna niet meer normaal zitten, tafeltje niet gebruiken, geen laptop of boek meer op schoot hebben...
LuvdaTossa schreef:Tja, dan kun je misschien ook kiezen voor andere vormen van vervoer?
GamblersCup schreef:Nee, helaas niet. Je kunt niet overal "even" heen met de trein bijvoorbeeld, of met de auto. Dan ben ik 2 dagen onderweg, terwijl het vliegtuig 2,5 uur is. Niet te doen als je daar heen moet om 3 dagen te werken.
Berdien schreef:Ik wil heel graag nog een keer naar Nieuw Zeeland, maar mooi dat ik dan ga investeren in ruimte en comfort op de reis er naar toe. Sowieso ben ik al geen fan van vliegen, laat staan dat je 24 uur opgepropt in een stoel zit af te zien.
LuvdaTossa schreef:Het kan dus wel met de autoDan moet je de afweging maken, wil ik een dag verliezen of twee dagen onderweg zijn? Dus dan zou ik maar blij zijn dat het 'maar' 2,5 uur vliegen is en ook nog véél goedkoper. Dan de pijn maar voor lief nemen en voorzorgsmaatregelen nemen.