Ik ga naar Tenerife!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lyanne_sanne

Re: Ik ga naar Tenerife!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:32

Bah die spelletjes :P idd misschien als je dronken bent wel leuk, maar dan alsnog ranzig xD

I love you <3

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 22:48

inderdaad ranzig!
kon er ook gewoon het nut niet van inzien maar tja ik ben dan ook geen doorgedraaide dronken toerist :P

bedankt voor je reactie! luve you to <3

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 22:50

vannacht heerlijk geslapen en ik was vanmorgen dan ook gewoon fijn wakker geworden. nog steeds was het gevoel van heimwee er, maar nu speelde die constante moeheid gelukkig niet mee.
om 8:00 ging de wekker en ik heb heerlijk droge flakes gegeten (want mijn yoghurt was op jammer genoeg, en ik mocht van niemand wat gebruiken) en daarna ben ik me aan gaan kleden voor de werkdag.
we begonnen weer met poetsen aangezien ik niet op de boot zat, en ik mocht vandaag (ja alweer) het terras schoonmaken. geeft niet, want dat is in 10 minuten gebeurd. dus om 9:15 zat ik helemaal klaar om te beginnen met werken (hoewel mijn stage pas om 10:00 begint :D) weer een puntje waarom de leiding mij wel leuk vind, ik ben altijd aan het werk. voor hun fijn natuurlijk omdat ik zo een hoop werk wegwerk en voormij fijn omdat ik dan niet constant ga lopen nadenken over de verkeerde dingen (lees: nadenken over thuis endergelijke).

ik heb tot de middagpauze heel de tijd finresearch zitten doen, en oh man wat bevalt dat werk mij! steeds beter wordt ik erin, en met steeds meer dolfijnen krijg ik daadwerkelijk een soort van ''band'' mee omdat ik ze zovaak zie, en telkens in dezelfde groepen. dat is wel heel grappig, want het zijn altijd een soort van families die je voorbij ziet komen. het zijn vrijwel altijd dezelfde in dezelfde groep.

toen kwam teresa met de mededeling dat zij naar de grote supermarkt ging een paar dorpen verder en dat er wel wat mensen mee konden rijden. die kans heb ik natuurlijk met beide handen aangegrepen, want ik ben het buurtspul van hier wel een beetje zat. ik wou ook normale dingetjes aanschaffen en dus ben ik lekker in de auto gestapt.

2 auto's reden er: teresa met danielle, debbie, suzanne en anneloes en onze auto: ruud, tijn, tim, laura en ik.
toen we daar aan kwamen was het eerste wat ik dacht: oh! ze hebben er winkelwagentjes! :D dat is lang geleden dat ik zo'n ding heb gezien zeg.
ik heb echt te lang staan de twijfelen voor alle rekken en heb natuurlijk ook weer veelste veel dingen meegenomen die ik helemaal niet nodig had.
maar het zijn allemaal goede dingen, en nu hoef ik dat ook zeker niet meer te halen de rest van mijn tijd in tenerife.

toen we terug reden, en weer bij het huis aankwamen reed ruud achteruit en toen ''BOEM'' zo tegen de verhoogde stoeprand aan (de weg gaat naar beneden en het trottoir blijft gelijk, dus heb je een verhoging van ongeveer 0,5m) maar wat hier verder mee gedaan wordt weet ik niet. de stoeprand mist wat stukken beton, en de auto wat lak maar niemand heeft er iets van overgehouden.

hoe is dit nu mogelijk zou je denken? nou we stonden op de afdaling (gewoon de weg die naar beneden liep) en hij moest omdraaien en daarvoor de handrem gebruiken. dus hij gaf wat gas en liet de neus van de auto omhoog komen, haalde de handrem ervanaf en gaf toen iets teveel gas bij, en liet de handrem iets te snel los. en toen vlogen we zowat vanzelf tegen die stoeprand aan.

nu net heerlijk boterhammetjes met kalkoenfilet (yeah! eindelijk weer wat herkenbaars op mijn brood) en mijn kiwitje opgegeten en dan kan ik er weer tegenaan voor de rest van de stage middag.

ik heb de rest van de middag lekker stiekem op msn (nja niet stiekem, want we zijn heel vrij hier met werken. zoalng je je werk doet is het goed) gezeten met frank en later ook nog met nadia een goed gesprek gehad. was toch wel fijn om weer wat van het thuisfront te horen.

we kregen pas heel laat eten (20:15) dus in tussentijd van einde stage (ik besloot vandaag om 18:00 dat ik wel klaar was) heb ik op msn gezeten en in ons té warme appartement om een beetje bij te kletsen met de girls, zodat ik niet helemaal buiten het bootje val.

ik ben heel trots op me eigen dat ik me vandaag niet vergrepen heb aan het lekkers, want de afgelopen dagen waren een hell qua eten betreft.
morgen vroeg weer lekker hardlopen!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 00:11

Wat raar dat niemand wat yoghurt wou delen, wel fijn dat je lekker goede boodschappen hebt gedaan!

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:48

*\o/* voor kipfilet!!!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 10:14

Wat apart dat je van niemand even de yoghurt mocht lenen zeg & oke, via die manier, nou dan rustig maar gewoon wennen en misschien komt dat nog wel goed en als je je vermaakt dan het heimwee misschien ook wel minder worden :)

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:15

Even een bericht van mij :P
Michel is geslaagd, ik krijg het morgen te horen ^^ Ben benieuwd!

Lekker gewinkeld daar? Wel fijn dat er een grotere supermarkt is die ook niet al te ver weg ligt ;)

Veel plezier met wat je morgen gaat doen! :D
xxxx love you<3

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 08:28

dagje van gisteren:

vandaag ging om 7:00 de wekker, maar ik had een zware nacht gehad (het is hier 's nachts nog steeds 27 graden) en had echt niet goed geslapen, dus ik had heel weinig zin om te gaan hardklimmen. ik besloot dus maar mijn wekker te laten voor wat het was, en gewoon tot 8:00 door te slapen.

om 8:00 ging dus opnieuw mijn wekker. ik maakte me klaar voor de boot, at mijn flakes en had nog even contact met frank via de msn maar moest al snel afsluiten omdat het toch echt 9:00 uur was en de auto op mij stond te wachten.

eenmaal in de haven aangekomen (9:15) moesten we weten hoelaat de boot zou varen, en of hij uberhoupt wel zou varen. dus ging ik naar de plaats waar we normaal altijd heen gaan (een straat vol met verschillende kantoren van verschillende boten) om te kijken hoelaat we uit moesten varen maar daar bleek de Royal Delphin helemaal geen office te hebben en aangezien de eerste boot vertrekt om 9:30 moesten we snel naar de boot omdat we anders mogelijk onze boot miste.

we liepen naar de boot en toen we daar kwamen bleek hij pas om 10:30 te vertrekken, maar het had weinig zin om weer helemaal terug te lopen dus bleven Jamie en ik maar gewoon bij de boot zitten en praten (jaja mijn engelse accent wordt steeds beter).
toen het tijd was liepen de mensen aan boord (die ook al lang stonden te wachten) en wouden wij ook de boot oplopen maar werden we tegengehouden door de crew, want er zouden nóg 2 bussen komen vol met mensen en we moesten even wachten tot iedereen aan boord was.
in totaal zaten er de eerste trip 111 mensen aan boord (excl de crew en wij) dus dat was een redelijk volle boot (de Royal Delphin is ook de grootste catamaran van de haven) dus we dachten dat we hard zouden moeten werken. alles behalve dat.. blijkbaar vindt iedereen de boot zo leuk omdat je zo weinig moet doen, maar ik vind er eigenlijk geen hol aan. op een andere boot moet je de crew helpen om de toeristen tevreden te houden, op deze boot moet je alleen je eigen werk doen (dus wachten tot we dolfijnen/walvissen zien en dan onze research doen) en voor de rest gewoon zitten. echt saai dus aangezien je niet om de 5 minuten iets zien.

na 1,5 uur gingen we aanmeren in de bay en konden de mensen zwemmen, en werd er eten geserveerd. eindelijk konden we iets doen want nu mochten we de lege borden ophalen. dat was het beste half uur van de dag geloof ik.

toen we terug vaarde gingen we de petities doen en toen we aanmeerde in de haven verschoonde we de vuilnisbakken en gingen aan land om er na een half uur weer op te moeten.

we kregen te horen dat we er misschien helemaal niet op mochten omdat de volgende trip echt heel druk zou worden en er misschien geen plaats meer voor ons zou zijn. dus stiekem hoopte we al dat het heel druk zou worden, want dan hadden we lekker de hele middag vrij en dat is natuurlijk niet verkeerd om op een werkdag op het strand te liggen.
helaas voor ons was hij niet vol genoeg en mochten we er toch op. er zaten op deze trip 213 personen op de boot (excl crew en wij) en hij mag 222 vervoeren.
ook deze trip was niet geheel boeiend, maar ik heb gewoon wat contact gezocht bij de mensen en heb wat zieke mensen geholpen door ze van gedachte te veranderen door gewoon met ze te praten (dat verzet de gedachte van het ziek zijn, en dan voel je je werkelijk beter).

toen we aanmeerde in de bay werd er weer gezwommen en konden de mensen weer lekker eten (we aten heerlijke pasta met groentes en gehaktballetjes in tomatensaus, het beste wat ik hier gegeten heb in tenerife geloof ik) en konden wij weer wat doen door de borden op te halen.

vlak voordat we terugvaarde naar de haven gingen we in de glasbottem kijken (dit is de enigste glasbottemboat in Puerto Colon) en toen kwam er heel speciaal voor ons een groep van 7 shortfin pilotwhales voorbij waaronder een moeder met kalf, en dat heb ik natuurlijk vastgelegd op foto!
daarna zijn we rondgegaan met de petities en wat een dank! 9 van de 10 sprak nederlands, dus ik heb eindelijk een keer weer mijn moedertaal mogen spreken tegen mensen die er ook werkelijk iets van kunnen maken. de petities gingen dus vrij snel vandaag en we hadden ook goede contacten (deze contacten schrijven wij altijd op, ze leveren ons óf foto's van de pilotwhales en dolfijnen óf ze zijn geintereseerd in wat wij doen en willen dus vrijwilligerswerk doen óf ze willen doneren) die we ook altijd zelf contacteren via de mail of telefoon.

daarna zijn we gelijk naar het huis gereden waar weer jaren hebben moeten wachten totdat eindelijk de meeting begon (normaal 20:30 nu 21:40) en daardoor waren we weer lekker laat klaar vandaag.

net nog heerlijk mijn handwas gedraaid en nu heerlijk gaan slapen want het is al weer erg laat (23:39)

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:56

Dus een drukke dag, met 2 keer een goede volle boot dus :j leuk zeg, jammer dat je tussendoor niet hoefde te helpen. Heb je veel handtekening opgehaald gisteren?

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:57

Jammer van de eerste wat saaie trip, maar de tweede klinkt wel echt super, ook leuk dat er zoveel nederlanders waren.

Je gaat de fotos wel met ons delen toch? :)

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 18:41

Ik ben geslaagd :P dacht dat je dt misschien wel even wilde weten :P

Klinkt wel alsof je een hoop te doen hebt als je al die mensen af moet voor een handtekening en een praatje :P maar wel leuk toch?!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 23:20

vandaag ook weer vroeg dag (na een hele korte nacht) want om 7:00 ging de wekker af. door de hitte is mijn was van vorige avond al gewoon droog! dus dat kon ik gelijk in mijn kast hangen. ik kleede me aan, at mijn ontbijt, pakte mijn tas in en zorgde dat ik om 8:00 klaar stond omdat toen de auto er was om ons weg te brengen.

we reden naar Puerto Colon en ik had echt geen zin in vandaag, want ik zat weer op de Freebird One (dat is de boot waar ik zo ziek op ben geworden). we gingen eerst wat bij victoria's eten (nja iedereen behalve ik, want ik had al ontbeten) en daarna zijn we even naar de supermarkt gelopen.
toen wouden een paar van ons nog wat geld pinnen dus liepen we naar een pinautomaat. Tijn stak zijn kaart in de automaat waarna erop kwam te staan dat hij een ogenblik geduld moest hebben. vervolgens stond er: uw pas is ingenomen, neem alsjebliefd contact op met de bank. pas ingeslikt, dan zit je mooi hier want zonder geld kun je niks.
dus hoe ze dat gaan oplossen is nog een raadsel eigenlijk.

daarna zijn we naar de boot gewandeld en mochten we er al gelijk op. en jaaaaaa daar stond mijn grote boot-vriend Juan! met hem heb ik zo'n plezier gehad op de One4You (toen met de trip van 77 studentes) en hij herkende me nog en ik werd gelijk onthaald met een knuffel en 2 plakkerige zweet kussen (haha).

op de eerste trip zaten 146 toeristen dus hij was weer vrij vol vandaag. op de eerste trip zagen we een hele mooie groep Shortfin Pilot whales van ongeveer 6 stuks die constant aan het spyhoppen waren (met het hoofd vertikaal uit het water springen) ook waren er een paar aan het breachen (heel hoog springen) en waren de kleintjes aan het flugslappen (met de finnen op het water slaan)
ik ben gelukkig de eerste trip van 3 uur niet ziek geworden (jeejee lang leve de zeeziektepilletjes) maar de 2e trip ben ik wel ziek geworden, dus ik moet deze boot nu definitief gewoon niet!

op de tweede trip zaten 164 toeristen en op deze trip hebben we een geweldig grote groep shortfin pilotwhales van 16 stuks gezien die allemaal aan het logging waren (logging is slapen, dus dan liggen ze stil in het water en bewegen ze niet)

de hele dag maakte juan mij weer aan het lachen zodat ik een beetje vergat dat ik zeeziek was, en hij zorgde (te) goed voor mij door me constant eten aan te bieden (het helpt echt, maar op en duur zit je gewoon echt vol, en omdat je ziek bent heb je gewoon geen honger).
toen we na (een voor mij heel lang durende) 2e trip aanmeerde in de haven was ik blij dat we klaar waren. we maakte de boot schoon en wouden aanlopen toen juan al weer stond te grinniken dus keek ik naar mijn tas en ja hoor hij stond weer helemaal bol! ik wist nog niet wat hij er mee had gedaan, maar dat hij er iets in had gestopt was zeker!

toen we thuiskwamen bleek dat hij in mijn tas 6 flessen witte wijn had gestopt en in Martje haar tas ook nog eens 3, we hadden dus 9 flessen witte wijn meegekregen!
vlak voordat we gingen kregen we alle sandwitches mee die over waren (ongeveer 40 stuks) en ieder een fles cola. ook vandaag zijn weer vreselijk verwent door juan en hij vindt het enkel heel grappig.

ook vandaag weer laat gegeten, maar wel super lekker! want marco en joe hadden gekookt, en dat zijn 2 volwassen mannen (nja in iedergeval marco hij is 31) dus die weten wel hoe ze moeten koken en het was ook erg goed gelukt.

vanavond begon de meeting pas om 21:45!! erg laat weer dus we waren nóg later klaaer vandaag.
morgen gelukkig weer een dagje thuis, ook wel eens lekker want ik ben al 3 dagen op de boot geweest deze week.
nu aan de taart omdat Georgia jarig is, en dan lekker naar bedje toe.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-11 11:45

vandaag weer lekker een dagje thuis dus begonnen we om 9:00 met het poetsritueel. ik mocht vandaag weer de keuken doen en dat is echt een snel klusje, dus waren we zo klaar.
voordat ik om 10:00 moest beginnen ben ik nog even snel mijn benen en mijn oksels gaan scheren en toen heb ik rustig al mijn spulletjes gepakt zodat ik aan mijn dag kon beginnen.

heel de dag heb ik finidentification gedaan en met frank op skype en msn gezeten :) was heel fijn om hem weer even te zien en te horen.
in de middagpauze ben ik me gaan douchen (voorbedachte rade, want als ik 's avonds nog zou moeten had ik óf niet gekund óf met koud water, aangezien het stapavond is en iedereen wil douchen) en snel even wat eten klaar gemaakt en toen weer terug aan het werk.

's avonds heb ik pannekoekjes gebakken (waren erg lekker maar ik heb er wel veel buikpijn aan over gehouden!) en heb ik een stukje met Chila gewandeld.
toen was het meeting om 20:30 en daarna was het vrij. iedereen maakte z'n eigen klaar om op stap te gaan en we liepen naar helens bar (klein dorpscafeetje) voor de karaoke (het is nu 21:30) toen bleek dat iedereen nog moest eten, dus dat werd besteld en moesten we nog zeker een uur wachten tot dat opgediend werd.
omdat het zolang duurde konden we ook pas heel laat de taxi's bestellen en waren we dus pas erg laat onderweg (zie 24:00) eenmaal in las america's aangekomen zijn we naar Oase gegaan een klein r&b kroegje en daar hebben we gewacht tot iedereen bij elkaar was en toen zijn we naar de club gelopen waar het allemaal om te doen was: tibu.
een super leuke kroeg met veel salsadansers en meer mijn muziek. daar heb ik me welgeteld een 30 min konden vermaken... en toen was voor mij de lol op.
ik ben al niet zo'n stapper, maar ik werd constant uit de ''kring'' geduwd (door het dansen weliswaar, maar het voelde wel als verstoten worden) niemand sprak met me, dus ik heb een hele avond lekker in mijn eentje mogen doorbrengen.

toen we na tibu naar nóg een kroeg besloten te gaan vroeg ik aan de groep of er alsjebliefd iemand met me naar huis wou gaan (waar ik geen reacties op kreeg en er dus vanuit ging dat niemand naar huis wou) maar dat werd hem niet dus liepen we door naar de 3e kroeg.
daar had ik het helemaal gehad, te veel muziek, te veel (dronken) mensen, drukte, benauwd.
ik besloot de avond maar door te brengen op een kruk tot Debbie naar me toe kwam met het bericht: er zijn er 3 naar de taxi plaats! die gaan naar huis, als je snel bent kun je misschien nog mee.
fijn, ik had net 10 minuten geleden rondgevragen of er iemand mee naar huis wou, en toen wou er niemand. en nu gaan ze en dan laten ze me niks weten.

maar goed, ik heb toen debbie en martje lief aangekeken en die zijn met mij naar huis gegaan.
want er waren 2 dingen waarom ik niet alleen in de taxi stapte:
- taxi is te duur in je eentje
- de gene die eruit waren genaaid, die hadden mijn portomonee in hun tasjes zitten... dus ik kón niks meer.

al bij al geen fijne avond/nacht gehad, en ik hoop dat ik morgen een beetje bij kan komen.
op zo'n momenten mis ik gewoon iemand die mij even een knuffel komt geven en zegt dat alles wel weer goed komt.

slaap lekker :) tot morgen

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-11 20:25

vandaag helaas niet zo'n boeiend dagje gehad, en het had naar mijn zin veel beter gekunnen. maar voor het mooie toch maar weer meegegaan.

vanmorgen lekker uitgeslapen na een lange nacht van gisteren.om half 11 werd ik rustig wakker en ging ik op mijn laptop omdat ik heel erg de behoefte had om even met de frankie te praten. gelukkig was hij op msn, dus ben ik met mijn spullen naar het teras verkast omdat ik daar goed internet heb (en in ons appartementje niet) zodat we even konden skypen.
we hebben even lekker bijgepraat en smiddags ben ik met de taxi naar puerto colon gereden (ik zou eigenlijk gaan lopen, maar iedereen wou naar het strand, dus besloot ik daar maar te gaan lopen) en ben ik de winkeltjes afgestruind op zoek naar niks.
heb ook niks boeiends gevonden dus ik had het al heel snel weer gezien.
maar aangezien iedereen wel gewoon wou blijven zou ik in mijn eentje een taxi moeten nemen, en aangezien ik dat echt te duur vind besloot ik maar met de bus te gaan.
ik kocht in de winkel een bonokaart (kortingskaart) en vroeg een beetje rond voor informatie welke bus ik moest nemen.
toen ben ik met de bus naar las christianos gereden en daar moest ik nog zeker 45 min wachten op mijn volgende bus..
toen die er eenmaal was duurde het niet lang voor ik in Arona aankwam. nu heb ik dus voor €1,00 gereisd :D terwijl een taxi me 15 zou kosten, dus besparend bezig? ik dacht het wel!

nu lekker aan de watermeloen en een rustige avond tegmoed gaan.
morgen heb ik me eigen beloofd dat ik nergens heen ga, dus lekker een dagje thuis.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 13:11

Fijn dat je een bonokaart hebt gevonden! Werkt echt goed he. Waarom niet een dagje strand vandaag? Deed ik in mijn weekend ook veel, heeft me nooit een dag verveelt, heerlijk bakken en niks doen met mijn mp3tje op.

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:28

Oh, dat lijkt me echt een goed plan! Lekker het strand op!
Hier is het namelijk echt ballenweer! :P

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:36

... jup.. en dan te bedenken dat ik dadelijk op het veld sta bij Guusje... bleh... heb dikke kleren aan gedaan, 2 ponchos bij en droge sokken en trui bij voor het geval dat....

Nee strand is helemaal geen verkeerd idee!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 11:58

zondag 19-06

vandaag een heerlijk rustige dag achter de rug. Nadat ik na een vreselijke nacht (lees: veel te warm, dus slapen terwijl het zweet over heel je lichaam loopt) werd ik rond 10:30 wakker en ben ik op mijn gemakje wat gaan eten. ik ben mezelf gaan klaar maken voor een hele rustige dag. lekker me eigen even op de badkamer teruggetrokken en daarna lekker op msn gegaan en gechat met frank. dit heb ik de hele dag volgehouden dus in mijn ogen heerlijk maar wel lekker rustig.
's avonds bbq gegeten en de meeting gehad. en toen was deze dag al weer om.

nog 2 weekjes en dan komt de frankie eindelijk hier heen. Ik kan niet wachten tot hij eindelijk hier is!

morgen ben ik weer een dagje in het huis en mag ik weer fin identification gaan doen :)

slaap lekker! en tot morgen :)

maandag 20-06

vanochtend ging de wekker om 7:00 af, maar omdat ik erg slecht had geslapen door de hitte ben ik niet gaan hardlopen en heb ik mijn wekker om 8:00 nogmaals laten aflopen.
om 8:00 heb ik mezelf zo dun mogelijk aangekleed, want het zou vandaag gruwelijk warm worden. ik ontbeet en deed wat makeup op en ging naar de hal voor de klusjes.
Uiteraard mocht ik de keuken weer schoonmaken. Het vieste en minst leuke klusje wat er uitgedeeld kan worden.

Toen ik daarmee begon bleek er nog een hele vaat van gisteravond te staan, dus die heb ik eerst mooi weg mogen werken en toen ik die klaar had en aan het schoonmaken begon vroeg ik me af waar mijn partner gebleven was (je doet de klusjes nooit in je eentje, altijd met 2 soms met 3) maar aangezien ze er nog steeds niet was, vroeg ik me af waar ze bleef. ik vroeg aan marco wie mij zou moeten helpen, en die bleek onder de douche te staan.

dus daar sta je dan in een te ranzige keuken, in je eentje omdat de andere besluit lekker te gaan douchen. fijn.
toen ik de keuken bijna klaar had kwam marco het van me overnemen zodat ik mijn spulletjes kon gaan pakken om de dag te beginnen.

om 10:00 zat ik gepakt en gezakt in de researchroom weer finidentification te doen. Ook vandaag ging dat gewoon erg lekker :)
het was niet te doen in de researchroom... ontzettend warm en heel benauwd, ik kon mijn aandacht er dan ook niet goed bijhouden en mijn literfles met water was ook in no time leeg.

om 12:00 besloten we even naar de supermarkt te lopen, maar dat was het slechtste wat we konden doen. het was ongeveer 37 graden en de zon stond fel boven ons te branden. ik had me van te voren maar dik ingesmeerd met zonnebrandcreme en mijn pet op gedaan en mijn zonnebril opgezet, maar volgens mij kun je je hier niet op voorbereiden.
we liepen de (op zo'n moment) erg steile heuvels af en kwamen na 15 minuten in het dorpje terrecht waar we naar de supermarkt liepen, ik had alleen wat watermeloen nodig, dus ik was zo klaar. we liepen nog gauw even langs de postbus omdat laura haar kaarten moest verzenden en zijn daarna de gruwelijke weg weer omhoog gelopen.

we hadden echt water mee moeten nemen, want toen we op de helft waren werd alles zwart en begon ik te duizelen. die zon is echt niet gezond voor je dus zijn we heel even gaan zitten en heb ik een hapje watermeloen genomen om toch maar wat vocht nog binnen te krijgen.

we zijn voorzichtig de laatste steile heuvels op gelopen en toen waren we bij het huis.

in de middag ben ik verder gegaan met finid maar iedereen besloot om 15:00 dat ze wel lang genoeg gewerkt hadden en gaven zichzelf de rest van de middag vrij. ze hebben dus heel de dag op het terras gezeten. niet dat iemand dat even tegenmij komt zeggen, want ik heb dus wel heel de dag gewerkt.

om 17:00 kwam die allerliefste teresa met ijsjes voor het hele huis. heerlijke waterijsjes die er op zo'n moment goed ingaan.

's avonds goed ziek geweest van het eten (het is echt niet goed hier...) en na de meeting gelijk naar bed gegaan.
morgen weer een dagje afzien in ons té warme huis.

nu ga ik maar lekker liggen zweten en proberen wat te slapen.
slaap lekker en tot morgen :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 19:27

hierbij nog enkele beloofde foto's :)

het huis:
voorkant:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De hal:
Afbeelding

De keuken in het grote huis:
Afbeelding

De keuken in het appartement:

Afbeelding

Terras:
Afbeelding

Afbeelding

Terras 2:
Afbeelding

meetingroom:
Afbeelding

De trap naar beneden:
Afbeelding

Op de boot:
Glass Bottom:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enkele mooi geschoten plaatjes:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fishfarms:
Afbeelding

En om jullie jaloers te maken, nog enkele foto's van de omgeving:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik in tenerife:
ik sta hier helemaal links
Afbeelding
ik zit hier rechts
Afbeelding
gewoon ik :P
Afbeelding
ik sta hier 2e van links:
Afbeelding

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:33

Wauuuuw, nu ben ik best jaloers!!!!
Ziet er echt geweldig uit! en wat een super snoepig huisje!

EvaaaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:38

ik word zo jaloers door die foto's!!
een vriendin van mij gaat ook in tenerive op vakantie:P

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 20:46

dankje voor jullie reacties!
het is inderdaad super mooi hier :)
en het huisje ziet er heel leuk uit, alleen is het nogal versleten :+ en oud :')

EvaaaXX waar gaat ze heen :D? en hoelang? want het is erg mooi hier!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:41

Mooi huisje :j en leuke foto's! Jammer dat het een paar keer op een avond niet gezellig was. Lukt het je wel om het nog zo lang vol te houden? Vind je verslagen wel elke keer erg leuk om te lezen en zeker als je op de boot geweest bent.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:45

Superleuke foto's!!

Ik ga over ruim 2 weekjessss. :D

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 22:49

ElineThera: ik denk maar zo: volgende week vrijdag is mijn laatste stage dag (dan klinkt het wat korter als dat ik 2 weken zeg) en dan komt mijn vriend over en heb ik nog 2 super weken voor vakantie :)
Mijn verslagen zijn inderdaad altijd leuker als ik op de boot ben geweest, er is dan gewoon meer beleefd als dat ik heel de dag in het huis heb gezeten. Maar voor mij vind ik het net zo leuk in het huis als op de boot.

p.s morgen zit ik weer op de boot!

oh Jildau! wat leuk, ga je ook aan AWF of echt op vakantie in Tenerife? zoja welke plaats ga je heen :)