Van Nederland naar Londen, help!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:49

EvaC schreef:
JessAndHope schreef:
Het contact is via internet gewoon ontzettend goed :j We zitten dagelijks 5,6,7,8 uur te chatten over van alles en nog wat.
En zo kan ik hem inderdaad beter leren kennen :j Enne, internet is heel inventief tegenwoordig! Webcam, headset en je spreekt gewoon rl met iemand, hetzij door een beeldscherm dan :o

Maar euhm, als hij wel dagelijks tijd heeft om al die uren met jou te chatten, waarom heeft hij die dan niet in een weekend als je langskomt? Daar word ik achterdochtig van, niet om jou, maar om hem. Klinkt mij gewoon wat vreemd in de oren.

Omdat we vaak van 's avonds half 7 tot in de nacht zitten te babbelen. Hij traint zich overdag de schompes in, werkt en doet zijn study. En in het weekend issie vaak nóg drukker! En als ik daar heen ga wil ik wel graag de volle dagen doorbrengen en niet 2 uurtje in de avond ofzo.

Al zouden ze vrienden het niet erg vinden als ik kwam!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:50

JessAndHope schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ah joh, ik ga het niet eens meer lezen, je hebt de moderatoropmerking gezien neem ik aan? Ik ga hier toch niet discussieren over hoe grof mensen van -50 in de mond zijn :') of over hoeveel sekspartners je gehad hebt. Lekker boeiend! Gooi online joh, maakt het jou uit. Als je iets interessants te melden hebt, kun je me pben :')

Sorry lieveli, maar dan begrijp je mn post niet (of je hebt hem idd niet gelezen) want ik ga er ook niet over discusseren ik zeg alleen dat het een algemeen feit is dat 'de jeugd' van tegenwoordig toch een stuk grover in de mond is dan de oudere generatie.
En je hoeft al helemaal niet te discusseren over het aantal sexpartners, ik stel hier alleen een voorbeeld dat jou conclusie gebaseerd is op twee posts en je niet even aan mij vraagt hoe het zit voordat je conclusies trekt.

Als je dat namelijk wél gedaan had zou je misschien tot de ontdekking zijn gekomen dat ik het niet voor de sex doe en dat ik voor iets serieus zou gaan. Dan was de bom niet ontploft en hadden we nu gezellig zitten te keuvelen ipv te zeiken. Het kan prima zijn dat je het er niet mee eens bent dat ik wilde gaan, prima you made your point, maar verwacht alleen niet dat ik zomaar jou mening aan zal nemen en daarom niet zal gaan.

Ik heb 'm niet gelezen n.a.v. de moderatoropmerking :) ik heb hier ook enkel de eerste zin van gelezen. Zou je mij verder met rust willen laten? Dit is een gebed zonder einde.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:52

Nemurin schreef:
Jullie doen het (bijna) allemaal, elkaar lopen beschuldigen en zitten te bekvechten. Nogmaals, het gaat niet om WAT je zegt maar om hoe je elkaar benadert.

Mijn posts zijn nu toch gewoon netjes? :oo

Nummus

Re: Van Nederland naar Londen, help!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:53

Zou je woordgebruik en houding nog eens nalezen. NetTER, dat zeker wel. :j

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:54

JessAndHope schreef:
Omdat we vaak van 's avonds half 7 tot in de nacht zitten te babbelen. Hij traint zich overdag de schompes in, werkt en doet zijn study. En in het weekend issie vaak nóg drukker! En als ik daar heen ga wil ik wel graag de volle dagen doorbrengen en niet 2 uurtje in de avond ofzo.

Als je elkaar echt zó leuk vind, dan maak je toch tijd voor elkaar vrij? Dan chat hij door de week iets minder met jou, waardoor hij alles wat hij in het weekend moet doen al gedaan heeft en zo die 2 dagen met jou kan doorbrengen? Ik bedoel dit echt niet gemeen o.i.d. maar zo zie ik dat.

Wil hij echt wel zo graag dat je daar komt, als hij het niet zo "druk" had. Ik zou daar ernstig aan twijfelen als ik jou was. Helemaal ook omdat hij zegt dat hij liever niet heeft dat je reist i.v.m. je kindje. Ik zie het gewoon als gemakkelijke smoezen om jou op afstand te houden.

Edit: had de verkeerde quote gebruikt.
Laatst bijgewerkt door EvaC op 11-04-11 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:55

Het kan altijd netter en beter :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:55

Dat kan het zeker. :j Dus oefen nog maar eventjes, dan heb ik in ieder geval één Bokker geholpen. ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:57

EvaC schreef:
JessAndHope schreef:
Maar euhm, als hij wel dagelijks tijd heeft om al die uren met jou te chatten, waarom heeft hij die dan niet in een weekend als je langskomt? Daar word ik achterdochtig van, niet om jou, maar om hem. Klinkt mij gewoon wat vreemd in de oren.

Als je elkaar echt zó leuk vind, dan maak je toch tijd voor elkaar vrij? Dan chat hij door de week iets minder met jou, waardoor hij alles wat hij in het weekend moet doen al gedaan heeft en zo die 2 dagen met jou kan doorbrengen? Ik bedoel dit echt niet gemeen o.i.d. maar zo zie ik dat.

Wil hij echt wel zo graag dat je daar komt, als hij het niet zo "druk" had. Ik zou daar ernstig aan twijfelen als ik jou was. Helemaal ook omdat hij zegt dat hij liever niet heeft dat je reist i.v.m. je kindje. Ik zie het gewoon als gemakkelijke smoezen om jou op afstand te houden.[/quote]

Perhaps, maar HIJ was diegene die als eerste begon over een serieuze relatie en elkaar opzoeken... Zou ie ook niet doen toch, als het alleen voor de leut was?

En stel dat hij mij op afstand wil houden, waarom zou ie dat dan willen? Wat is er nu leuk aan chatten en iemand de hemel in prijzen als je er geen steek verder mee komt? (neem dat 'de hemel in prijzen' niet al te letterlijk trouwens)

Hij heeft het voornamelijk druk met zijn traingingen die ie gewoon niet op een ander tijdstip kan doen omdat ze gepland staan.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:57

Nemurin schreef:
Dat kan het zeker. :j Dus oefen nog maar eventjes, dan heb ik in ieder geval één Bokker geholpen. ;)

;) Ik zal nooit uitzonderlijk beleefd worden Nemurin, ik weet van mezelf dat ik direct ben en wat grover gebekt. Helaas word dat directe ook vaan aangezien als grofheid

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:58

Zo, aardig gezellig hier hoor. :)

Eigenlijk heeft dit topic geen zin meer, n.a.v. de modopmerking mag er niet meer gediscussieerd worden over dat internetdatinggedoe en je hebt zelf al besloten niet naar London te gaan. :+

Maar goed, mocht je toch gaan, hou een back-up plan achter de hand. Wat doe je als hij enorm tegenvalt, kun je dan ergens terecht? Ga je dan lekker in je uppie London verkennen?
Niets mis met een beetje internetdaten, zo heb ik vriendjelief ook leren kennen in principe, maar zorg dat je een plan achter de hand hebt.

Verder zou ik je graag aan willen raden om op te passen met wat je op internet zet.
Als je kleine dochtertje (waarvan ik de naam niet kan schrijven/onthouden, sorry) over een tijdje kan lezen en op internet leest dat mama seks heeft met een bevriend stel..
Tja, sorry, ik geloof niet dat ik zo blij zou zijn dan als ik haar was.. :D :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:00

Ik ben ook direct, maar weinig mensen die mij grofgebekt of echt in mijn gezicht onaardig hebben genoemd het afgelopen jaar. Als ik subtiel probeer te zijn wordt hetgeen dat ik probeer over te brengen vaak gemist. Sommige mensen kunnen het, en sommige helemaal niet.

Roosch als je over internetdating wil discussiëren, wat let je om zelf een topic te openen? ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:01

Roosch schreef:
Zo, aardig gezellig hier hoor. :)

Eigenlijk heeft dit topic geen zin meer, n.a.v. de modopmerking mag er niet meer gediscussieerd worden over dat internetdatinggedoe en je hebt zelf al besloten niet naar London te gaan. :+

Maar goed, mocht je toch gaan, hou een back-up plan achter de hand. Wat doe je als hij enorm tegenvalt, kun je dan ergens terecht? Ga je dan lekker in je uppie London verkennen?
Niets mis met een beetje internetdaten, zo heb ik vriendjelief ook leren kennen in principe, maar zorg dat je een plan achter de hand hebt.

:j Die heb ik ook, mocht het echt heel er tegengevallen zijn dan zou ik gewoon in mn eentje rond gaan kijken. Daarnaast ging mn trouwe lappie mee (laptop) waar ik me ook uren op kan vermaken als het noodzakelijk is!

Verder zou ik je graag aan willen raden om op te passen met wat je op internet zet.
Als je kleine dochtertje (waarvan ik de naam niet kan schrijven/onthouden, sorry) over een tijdje kan lezen en op internet leest dat mama seks heeft met een bevriend stel..
Tja, sorry, ik geloof niet dat ik zo blij zou zijn dan als ik haar was.. :D :D

En dat komt dus omdat jij en ik anders over dat soort dingen denken ;) Ik ben er heel open en makkelijk in. Iedereen doet het, iedereen weet hoe het moet en toch heerst er een enorm taboe op ofzo. Ik ga er nog eerder rekening mee houden omdat het blijkbaar choquerend is ofzo :') Maar thanks voor de tip

Edit: weer dikgedrukte tekst in quote gezet :') ik leer het ook nooit!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:03

Nemurin schreef:
Ik ben ook direct, maar weinig mensen die mij grofgebekt of echt in mijn gezicht onaardig hebben genoemd het afgelopen jaar. Als ik subtiel probeer te zijn wordt hetgeen dat ik probeer over te brengen vaak gemist. Sommige mensen kunnen het, en sommige helemaal niet.

Roosch als je over internetdating wil discussiëren, wat let je om zelf een topic te openen? ;)

Lees m'n posts is na... niet alleen hier, maar in ál de topics waarin ik iets heb gepost. Je zal zien dat ik alleen grofgebekt word en sarcastisch als ik pissig ben. En als ik pissig word heeft dat een reden. Nu kan het mijn fout zijn dat ik dingen verkeerd lees, maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat dingen verkeerd worden neergezet. Het grote nadeel van internet, je kan elkaar zoooo makkelijk euhm... misverstaan? :') Ik weet het woord niet meer!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:03

JessAndHope schreef:
Perhaps, maar HIJ was diegene die als eerste begon over een serieuze relatie en elkaar opzoeken... Zou ie ook niet doen toch, als het alleen voor de leut was?

En stel dat hij mij op afstand wil houden, waarom zou ie dat dan willen? Wat is er nu leuk aan chatten en iemand de hemel in prijzen als je er geen steek verder mee komt? (neem dat 'de hemel in prijzen' niet al te letterlijk trouwens)

Hij heeft het voornamelijk druk met zijn traingingen die ie gewoon niet op een ander tijdstip kan doen omdat ze gepland staan.

Misschien issie IRL wel heel erg verlegen en durft hij het gewoonweg niet? Je hebt het wel over 2 volle dagen op elkaars lip met een volstrekt onbekende hè? Voor mensen die gaan samenwonen is dat al wennen, laat staan hoe dat moet voelen voor twee onbekenden!

Internethelden zijn er zat! En voor beiden is het natuurlijk leuk om complimentjes over karakter/uiterlijk te krijgen, uiteraard! Dus nee, geen van beiden schiet er wat mee op, maar het zou mij niets verbazen heel eerlijk gezegd.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:06

Ach, ik ben niet zo'n voorstander van pissig worden. Het lijkt wel een trend, iedereen doet het maar zo snel... en het is nergens voor nodig als je erover nadenkt. Bovendien alleen lastig voor jezelf. ;)

Overigens zijn opmerkingen als "Lees m'n posts eens na!" erg denigrerend en juist de dingen waarmee je nare reacties oproept.
Dingen worden inderdaad vaak ook verkeerd neergezet en vaak ook net zo hard verkeerd geinterpreteerd, dus beide kanten hebben "schuld" voor degenen die de schuldvraag zo belangrijk vinden.

Alleen ik ben er 99% zeker van dat ik dat eigenlijk niet meer doe. Omdat ik dingen geleerd heb waardoor dat niet meer hoeft. :)
Hoe dat voor de rest zit, geen idee.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:08

EvaC schreef:
JessAndHope schreef:

Misschien issie IRL wel heel erg verlegen en durft hij het gewoonweg niet? Je hebt het wel over 2 volle dagen op elkaars lip met een volstrekt onbekende hè? Voor mensen die gaan samenwonen is dat al wennen, laat staan hoe dat moet voelen voor twee onbekenden!

Internethelden zijn er zat! En voor beiden is het natuurlijk leuk om complimentjes over karakter/uiterlijk te krijgen, uiteraard! Dus nee, geen van beiden schiet er wat mee op, maar het zou mij niets verbazen heel eerlijk gezegd.

Kan dat ie verlegen is, maar ik zit bij um op zn lip hoor ;) Waar schiet geen van beiden wat mee op?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:09

Nemurin schreef:
Ach, ik ben niet zo'n voorstander van pissig worden. Het lijkt wel een trend, iedereen doet het maar zo snel... en het is nergens voor nodig als je erover nadenkt. Bovendien alleen lastig voor jezelf. ;)

Overigens zijn opmerkingen als "Lees m'n posts eens na!" erg denigrerend en juist de dingen waarmee je nare reacties oproept.
Dingen worden inderdaad vaak ook verkeerd neergezet en vaak ook net zo hard verkeerd geinterpreteerd, dus beide kanten hebben "schuld" voor degenen die de schuldvraag zo belangrijk vinden.

Alleen ik ben er 99% zeker van dat ik dat eigenlijk niet meer doe. Omdat ik dingen geleerd heb waardoor dat niet meer hoeft. :)
Hoe dat voor de rest zit, geen idee.

Lees m'n posts eens na is helemaal niet denigrerend bedoeld hoor! Daar bedoel ik mee te zeggen dat je daar kan zien dat ik in mn normale postgedrag helemaal niet aggressief of grofgebekt ben!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:09

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:09

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:10

Lol, hetzelfde idee lieveli ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:10

Nee maar het komt zo dwingend over - de "attitude" erachter zeg maar. Zo van hallo jij lees eens even en doe niet zo dom! Of je dat dan zo bedoelt of niet, maakt niet uit, maar het is me opgevallen dat die uitlating bijna altijd een defensieve reactie van andere bokkers oproept.

Oh god jullie hebben allebei tegelijk een topic gemaakt. _O- Veeg me op!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:11

great minds think alike :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:11

Niet afkrakend of kanten-kiezend bedoeld, maar ik vind Lieveli haar topic net wat neutraler omdat daar ook om je eigen grenzen gevraagd worden. Kun je dus goed je mening in geven, hopelijk zonder elkaar af te kraken.

Stel voor dat we die aanhouden. ;)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:12

JessAndHope schreef:
Kan dat ie verlegen is, maar ik zit bij um op zn lip hoor ;) Waar schiet geen van beiden wat mee op?

Ja, dat bedoel ik! Je zit bij elkaar op de lip! Er is geen ontwijken aan, je MOET samen zijn. En als je elkaar niet kent kan dat behoorlijk ongemakkelijk zijn. Probeer maar eens verplicht een uur met een onbekende te praten, wedden dat je je ongemakkelijk voelt en liever ergens anders wilt zijn op dat moment?

Wat je zelf opperde: wat schieten we beide op met doen alsof we elkaar leuk vinden op internet. Nadat ik in twijfel trok of hij je daadwerkelijk zo leuk vind op basis van zijn, in mijn ogen, smoezen.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:13

TS: als je volwassen genoeg zou zijn, zou je geen aandacht meer schenken aan de discussie die gaande is.

en ontopic: Ryan air is niet altijd goedkoper als je je bedenkt dat je nog in Eindhoven moet komen met de trein en dat de vliegvelden waar je op vliegt altijd nog zeker een uur vandaan de stad zelf liggen, dus je weer een buskaartje moet kopen.