Electra63 schreef:SuzanLarissa schreef:Morgen om 7 uur bedje uit en om half 10 richting schiphol![]()
Heel veel plezier.
Dankjewel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Aswolk naar noorden Scandinavië
Een spottervliegtuig trof as aan op een hoogte van ongeveer zeven kilometer. Met de huidige wind zou de wolk naar het noorden van Scandinavië geblazen worden, en het Europese vasteland niet bereiken.
Een jaar geleden barstte een vulkaan uit onder de gletsjer Eyjafjallajökull. Het luchtverkeer in Europa raakte daardoor danig in de war: honderden vluchten moesten aan de grond blijven uit veiligheidsoverwegingen. Experts verwachten voorlopig geen nieuwe problemen voor het Europese luchtverkeer.
http://www.hln.be/hln/nl/6836/Vulkaanui ... land.dhtml
Fitzroy schreef:Samos is leuk, Lovehorses! Augustus lijkt mij persoonlijk te warm om in Griekenland op vakantie te gaan.
LoveHorses12 schreef:Blanket schreef:Augustus is heerlijk! Maar dan heb ik het wel over strandvakanties.Heerlijk rond 11 uur naar het strand en daar blijven tot een uur of 5, oh.. ik heb er nu al zin in!
Wordt je snel bruin daar door de zon, omdat het zo warm is?
Falbala schreef:Ik ga 27 juli naar Karpathos, zal ook wel goed heet zijn(kan er gelukkig goed tegen, en m'n huid ook).