Ik ga 21 juli naar Sunny Beach, via GoGo. Heb er echt super veel zin in, maar ik maak me stiekem ook wel een beetje druk over de criminaliteit. Daarnaast ik heb nog nooit gevlogen, en ik ben een beetje claustrofobisch.. Dus nog meer dingen om me druk over te maken.
Het vliegen valt mee. Ik ben er hartstikke bang voor, maar elke keer als ik uitstap vraag ik me weer af waarom ik me zo druk maak. Criminaliteit zal vast wel meevallen, in NL moet je ook op je spullen passen... Vanmiddag toevallig de 2e persoon in een week gesproken waarbij ze de tas gejat hadden.
Ik wil ook! Ik word echt chagrijnig van dit weer hier! Maar eigenlijk wil ik ook wel eerst mn vriendinnetje weer zien voor ik dr weer een week niet kan zien
bewolking hebben wij daar ook gehad, en van alle dagen dat we geweest zijn (15) hebben we 3x een uertje of 3 regen (lees gieten) gehad. daarvoor en daarna altijd mooi weer, alleen wat meer wind. temperatuur blijft vrij stabiel. dus het is echt niet zoals hier, het regent even heel hard en dan is het klaar. veel plezier bokkers!
oooh jongens ik wil ook weer terug! wij hadden dat ik er was (1e week van juni) maar 1 avondje regen gehad van een uur of 5 tot 11, daarna gewoon weer in een spijkershort en hemdje uit kunnen gaan!
die criminaliteit valt daar wel mee, wij hebben er ten minste 0,0 last van gehad, uiteraard moet je altijd goed op je spullen letten, ID hadden wij de hele week niet nodig dus besloten we eigenlijk meteen al om die de hele week in de hotelkamer te laten liggen (onder de tv welteverstaan!)
Elamor
Geplaatst: 14-07-11 07:16
voorspelling van 2 weken kunnen ze echt niet weten hoor. Ik zit net op zoover te kijken en volgende week is juist heel erg mooi. Is dus weer veranderd.
je kan daar gewoon pinnen hoor, dus zou als ik jullie was vrij weinig aan euro's mee nemen, die moet je dan daar weer omwisselen. daar pinnen krijg je gewoon Lev uit de muur x
Elamor
Geplaatst: 14-07-11 12:32
_Siri schreef:
Gister was het weerbericht ook nog heel anders..
Hoe doen jullie dat eigenlijk met geld mee nemen? Daar pinnen of nemen jullie ook los geld mee?
Ja inderdaad! Wij nemen geen los geld mee en pinnen daar om de paar dagen.
Wij moesten de borg in euros betalen.. Trouwens, als je gaat levs gaat pinnen (uit de muur dus) dan zijn er sommige banken die bij lage opnamen vet veel transactiekosten laten betalen.. Dus je kunt beter niet te weinig geld opnemen.. Ik nam altijd 200 lev op en daar deed ik dan ongeveer 2 of 3 dagen mee.
@evitahitalia, daar hadden wij absoluut geen last van! iedere x maar max 50 gepint. maar wel alleen bij die bank in de flowerstreet dat is sowieso wel aan te raden. mocht het wel fout gaan kan je altijd bij de bank even naar binnen lopen! x
wat wel een goede tip is! is als je euro's om laat wisselen in lev. doe dat dan bij een crown kantoor!
zij rekenen de vaste tarieven en alles staat ook overal duidelijk opgeschreven, van zowel € naar lev als van lev naar € bij andere kantoren staat alleen de lev naar € beschreven, en daarnaast : wij rekenen geen transmissie kosten, maar op een niet zichtbaar plekje staat dan vaak in het bulgaars dat ze heel veel transmissie kosten betalen. bij de CROWN's dus niet!