Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Guinevere schreef:Ja, erg he die vragen! Vliegwinkel heb ik zelf nooit gebruikt, maar ze hebben hier wel vergelijkbare websites (bijv. Sidestep)
Jeetje.. heb net even op de Sidestep rond zitten kijken. Voor zover ik nou kan zien is die echt goedkoop!
Daar is het wel mogelijk een roundtrip te plannen. Wij willen dus naar New York en Sacramento, maar aangezien
Amsterdam-New York- Sacramento - Amsterdam zo verschrikkelijk duur was wouden we Amsterdam - New York - Sacaramento - New York- Amsterdam doen. Vrij omslachtig maar het scheelde veel geld. Via Sidestep kan ik wel een roundtrip plannen voor weinig geld...
Guinevere schreef:Ik heb ook een Amex. Hij wordt bijna overal geaccepteerd. Toch zou ik, als je maar 1 credit card bij je hebt, altijd voor een Visa of een Mastercard kiezen omdat je die overal kan gebruiken.
Tenzij je veel contact geld meeneemt, zou ik het zekere voor het onzekere nemen en nu alvast een andere aanvragen. "We merken het wel," kan heel vervelend uitpakken als je daar pas in de VS achter komt.
Nadir schreef:Wat gaaf dat je 3x naar de VS gaat Justy!
Ik heb geen idee wat De Tao van Equus is, kun je dat uitleggen?
Justy schreef:Hee wat leuk, een Amerika-topic
Ik ga in 2011 in ieder geval 3 keer naar de US: in januari 10 dagen, dan van maart t/m mei en dan in september nog een keer. Het is niet helemaal vakantie want ik ga een apprenticeship-jaar doen bij Linda Kohanov, de schrijfster van De Tao van Equus (voor wie het kent).
Ik vertrek over minder dan 4 weken al voor de eerste keer. Ik ga naar Arizona en vlieg op Tuscon, vanaf Brussel met overstap op Londen Heathrow en Dallas. Ik heb er enorm veel zin inOndanks dat mijn broertje al ruim 5 jaar in Amerika woont ben ik er nog nooit geweest.