Had ik (eindelijk) een wintersportwinkel gevonden hier in de buurt, kloppen de openingstijden niet met wat er op hun site staat. Dus mocht iemand naar snow-co willen in Roden, op vrijdag, zaterdag en zondag zijn ze dicht. Terwijl op hun site staat dat ze 7 dagen per week geopend zijn... Handig.
Hoi! ik meld me ook even. Ik ski al vanaf dat ik 1 ben dus zou ook echt niet anders meer willen, sinds 4 jaar ben ik aan het snowboarden geslagen en dat bevalt me prima! we gaan nu al een aantal jaren naar serfaus fiss ladis, en ook dit jaar gaan we weer lekker naar fiss! echt een superleuk plaatsje.
ik had er al een paar voorbij zien komen die hier ook naartoe gingen, maar dat was nog niet zeker ofzo? zou wel leuk zijn!
Pytje
Geplaatst: 13-09-10 08:53
Mootje schreef:
Pytje, lekker slordig zeg Terwijl dat de drukste dagen zijn, lijkt mij!
Ja, dat leek mij ook. Zit ook nog een soort (semi)skibaan bij, dus snap ik al helemaal niet dat ze dan in het weekend dicht zijn. Via welke organisatie boeken jullie je appartement altijd? Er is zoveel op internet, raak het overzicht een beetje kwijt.
Hey Mendy, ik heb afgelopen seizoen in Serfaus gewerkt, ik weet nog niet of ik er dit jaar weer naar toe ga! Het is echt een aanrader hoor Wanneer ga je?
mmm ben deze week gaan kijken voor een board maar er was nog niet zoveel binnen, schijnbaar zijn er door heel nederland problemen met de levering dus dat is jammer nog ff langer geduld hebben
Ik ga morgen mijn ski's ophalen, dus dan kan ik meteen kijken hoeveel nieuwe collectie al binnen is (bij Duivestein). Even neuzen in de nieuwe collectie, alhoewel ik nog even moet wachten totdat ik geld heb voor een ski-outfit
u Zeg maar je hoor Ik had mijn ski's weggebracht voor een grote beurt. Ergens in dit topic heb ik de ski's al een keer geplaatst. Ik heb ze trouwens nog niet opgehaald, want ik had geen zin om om te rijden
Haha dat u zeggen is een beetje een maffe gewoonte geworden Ik dacht dat je nieuwe gekocht had! En dat geen zin hebben om te zeulen met die dingen ken ik... Die van mij moeten ook echt echt echt gewaxd en geslepen worden maar dan moet je ze helemaal in de auto leggen en daarnaartoe brengen... Zucht.
Doe je het niet zelf Cynthy? Op de opleiding wel gehad toch of niet? Ik doe het altijd zelf en breng ze eens in de zoveel tijd weg voor een grote beurt.
Ja heb ik wel gehad... Maar bij zelf waxen komt nog wel wat bij kijken, als je ook wil gaan opvullen enzo...
In Serfaus waren de mensen van Intersport Kirschner zo aardig om dat voor ons gratis te doen Dus ik heb er zelf eigenlijk ook geen spullen voor.
En ze zijn echt echt echt toe aan een grote beurt want na 4 maanden non stop skiën hebben ze dat wel verdient vind ik
Tyke
Geplaatst: 25-09-10 23:15
ik vertrek 11 maart weer naar Encamp in Andorra. 3e keer. had eigenlijk de 4e keer moeten zijn maar helaas begin dit jaar mijn been gebroken. Uitgegleden op sneeuw hier in Nederland. Dus hoop dat ik niet teveel angst ga hebben. Ben bang dat ik weer erg onzeker op de skis sta. ging net lekker
x_Mliss
Geplaatst: 26-09-10 18:02
Hmm afgelopen donderdag ben ik nog naar snowworld geweest om te kijken wat er al binnen is van de nieuwe collectie. Ik 5 broeken uitgezocht en er zat er 1 bij waar me keus al op was gevallen. Dus ik passe zijn ze allemaal VEEL te groot. Mag ik dus mooi bij de kindermaten kijken.
En net die ene broek die ik zo graag wilden hebben ze bij de kinderen alleen de jas van. Maar misschien komt hij nog binnen. I hope...
Mootje
Geplaatst: 26-09-10 19:13
Melis Dat is balen Nu hopen dat ze een leuke kindercollectie hebben
Ik heb net mijn skihoes in de auto gelegd, dus ik moet van mijzelf morgen mijn skietjes ophalen!
x_Mliss
Geplaatst: 26-09-10 19:26
Ja dat viel dus wel mee heel wijnig. Ik ga dinsdag wel even in de uithof kijken.
Heb wel een termo broek gekocht kon niet zonder niets naar huis gaan. Maar dat was dus een vrij goedkopen avond.
Succes morge
Laatst bijgewerkt door x_Mliss op 26-09-10 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Tyke
Geplaatst: 26-09-10 19:27
dat is balen als er iets neit past wat je eigenlijk wilt hebben.
Mijn skis liggen nog op zolder. Zijn nog gewaxd in Andorra.
En voor eind van okt moet ik echt een nieuwe broek hebben. Er waren er wel 2 maar alle bij zwart en er zijn juist zulke leuke prints.
x_Mliss
Geplaatst: 28-09-10 15:17
Nou ik kom net van de uithof had vandaag een dagje vrij. Nog steeds niet geslaagt voor een broek. Maar kwam wel thuis met een nieuwe jas... Als me moeder thuis komt die word gek! Die Gaastra jas ligt nog boven nieuw en ongebruikt maar kon deze niet laten hangen. Heb ook nog een termo shirt + handschoentjes mee genomen en een fleece vest.
Maar dit is een jas voor het snowboarden. Die Gaastra voor het skieen.
Pytje
Geplaatst: 28-09-10 15:22
Je hebt toch ook een reservejas nodig, voor het geval hij heeeeeeel nat/vies/kapot is gegaan tijdens het skiën. Een eentje daar kopen is veel duurder (klinkt als logisch toch?!)
Mootje
Geplaatst: 28-09-10 15:23
Hihi, Gaat je moeder daar wel mee akkoord Gisteren mijn skies opgehaald, ze zijn weer als nieuw... Nu hopen dat ze een beetje fatsoenlijke wax erop gesmeerd hebben! Nieuwe collectie vond ik nog niet veel soeps!
x_Mliss
Geplaatst: 28-09-10 15:27
Hahaha ja. Hij was trouwens niet eens duur anders had ik hem niet eens mee genomen. Heb ik toch nog een voordeel op de kinder afdeling.
Koop gewoon 1 zwarte broek die onder beide jassen kunnen. Anders word het wel weer een beetje uit de hand gelopen hobbie.
Maar ach wat zeuren ze ik werk er toch zelf voor al koop ik 10 jassen.
Ow me moeder is thuis ik heb ook handschoentjes voor haar gekocht dus die ga ik der eerst geven en dan vertellen over me jas. Dan is ze vast in een goeie bui.
* Whahaha eigenlijk ook uitgekookt.
x_Mliss
Geplaatst: 28-09-10 19:14
Ow Mar hier een foto dat zou ik nog doen beetje laat maar nu kan die andere er ook mooi bij. Linker snowboard en rechts skijas.